زیدان: نمی‌دانم که فصل آینده هم سرمربی رئال مادرید خواهم بود یا نه/ دوست دارم بنزما آقای گل لیگ شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود کسب دومین قهرمانی‌اش در لالیگا به‌عنوان سرمربی – اتفاقی که پنجشنبه هفته گذشته با پیروزی در خانه ویارئال رخ داد – ادعا کرد نمی‌داند که فصل آینده هم هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت یا اینکه برای دومین بار کهکشانی‌ها را به‌عنوان سرمربی ترک خواهد کرد.

زیزو که در اواخر فصل گذشته هدایت رئال مادرید را برای دومین بار برعهده گرفت، تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد، اما می‌گوید مشخص نیست که تا آن زمان سرمربی قهرمان جدید لالیگا بماند.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا ضمانتی هست که او فصل آینده هم سرمربی رئال مادرید باشد، گفت: هیچ‌کس نمی‌داند در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. من هرگز درباره سال بعد یا سال‌های بعد حرف نمی‌زنم. در حال حاضر با رئال مادرید قرارداد دارم و از وضعیتم راضی‌ام، اما مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. در دنیای فوتبال اوضاع ممکن است در عرض یک شب زیر و رو شود و من هم از اینکه آینده‌ام چگونه خواهد بود، اطلاعی ندارم.

 

با وجود مسجل شدن قهرمانی شاگردانش در لالیگا، زیدان به آنها توصیه کرد که در آخرین بازی خود در این فصل که امروز (یکشنبه) مقابل لگانس است با جدیت تمام به میدان بروند تا فاصله هفت امتیازی‌شان با بارسلونای رده دومی را حفظ کنند.

وی افزود: ما باید برای این بازی انگیزه پیدا کنیم. این یکی دیگر از بازی‌های لیگ است. وقتی پیراهن رئال مادرید را به تن می‌کنی باید همه بازی‌هایت را ببری. این در DNA رئال مادرید است. این بازی یک بازی رسمی لیگ است نه یک بازی دوستانه، پس ما هم باید خوب بازی کنیم. فکر نمی‌کنم نیازی به اثبات چیزی داشته باشیم، بلکه فقط می‌خواهیم روند مثبتی که داریم را حفظ کنیم. می‌خواهیم بردهای‌مان ادامه داشته باشد. درست است که این بازی مانند بازی‌های قبلی برای‌مان حکم فینال را ندارد، اما باز هم باید به بهترین شکل ممکن لیگ را به پایان برسانیم.

در پیروزی 2 بر یک پنجشنبه شب رئالی‌ها مقابل ویارئال که منجر به قهرمانی‌شان شد، هر دو گل این تیم توسط کریم بنزما به ثمر رسید. او در لالیگا 21 گله شد و حالا دو گل دیگر می‌خواهد تا به لیونل مسی کاپیتان بارسلونا به‌عنوان برترین گلزن این فصل لالیگا برسد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید درباره هموطنش گفت: من دوست دارم که بنزما پیچیچی (عنوان جایزه آقای گل در اسپانیا) را از آن خود کند، اما نمی‌گویم که برای این بازی کدام بازیکنان به میدان می‌روند. بنزما در این فصل کارش را عالی انجام داده و لیاقتش را دارد که آقای گل لیگ شود، اما این آخرین بازی لیگ است. ببینیم چه می‌شود.

رئال مادرید از ساعت 23:30 امشب به وقت تهران میهمان لگانس خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم