زیدان: بازی‌‌مان مقابل اینتر در خور لیگ قهرمانان بود/ هنوز هم کارمان در این گروه خیلی سخت است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی خانگی‌اش مقابل اینتر در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با اینکه پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2-2 عوض کرد در نهایت موفق شد میهمان ایتالیایی‌اش را 3 بر 2 شکست دهد و اولین پیروزی خود را پس از چهار بازی‌اش در این رقابت‌ها کسب کند.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئالی‌ها پس از این بازی به خبرنگاران گفت: یک بازی سخت را مقابل اینتری که دو گل زد، بردیم. این بازی در خور و در سطح لیگ قهرمانان بود. یک بازی سخت که البته در انتها ما توانستیم به گل سوم و سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. این بازی برای ما و اینتر مانند یک فینال بود و به همین دلیل من از نتیجه آن بسیار راضی‌ام.

با وجود پیروزی رئال مادرید و شکست اینتر هنوز همه تیم‌های گروه B شانس صعود دارند، چرا که بوروسیا مونشن‌گلادباخ پس از پیروزی 6 بر صفر مقابل شاختار دونتسک با پنج امتیاز صدرنشین است و پس از آن شاختار و رئال هر دو با چهار و اینتر با دو امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

زیدان درباره شرایط گروهی که مردانش در آن قرار دارند هم گفت: اگرچه ما بازی را بردیم، اما هنوز هم شرایط‌مان در این گروه بسیار سخت است. برای دیدار بعدی باید به ایتالیا برویم که در آنجا هم یک نبرد واقعی دیگر خواهیم داشت. برای ما خیلی مهم بود که در این بازی سه امتیاز بگیریم و به همین دلیل هم من برای بازیکنانم بسیار خوشحالم، چون آنها مقابل یک حریف واقعاً خوب عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. ما در نیمه دوم کمی با استرس بازی می‌کردیم و در طول بازی هم اضطراب فراوانی داشتیم که البته طبیعی بود. این یک بازی در لیگ قهرمانان و سطح دو تیم به یکدیگر نزدیک بود.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم