زیدان: ازار وضعیت حساسی دارد اما او بازیکنی قوی است/ شرایط تیم‌مان می‌توانست از این بدتر باشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) رئال مادرید در خانه والنسیا در هفته نهم لالیگا، ابتدا به مهمترین اتفاق رخ داده در رختکن کهکشانی‌ها یعنی ابتلای کاسمیرو و ادن ازار به ویروس کرونا اشاره داشت.

او گفت: حال ازار و کاسمیرو خوب است، اگرچه آنها بابت اتفاقی که برای‌شان رخ داده راضی نیستند. حال جسمی و وضعیت روانی آنها آنها خوب است. من برای‌شان پیام فرستاده‌ام و امشب در تماس تلفنی هم با آنها صحبت خواهم کرد. این هم می‌گذرد و ما چاره‌ای جز پذیرش نداریم. این اتفاق افتاده است، اما می‌توانست بدتر از این باشد. تنها کاری که از دست ما ساخته است، این است که شرایط‌مان را قبول کنیم و به کارمان ادامه دهیم چون تیم‌مان هنوز قدرتمند است. امکان داشت بدتر از این برای برای‌مان رخ دهد، چون افراد دیگری بوده‌اند که وضعیت بدتر داشته‌اند. با این حال بله من حرف شما را قبول دارم که شرایط تیم کمی متزلزل است، چون تمرین امروز‌مان با تمریناتی که همیشه روز قبل از بازی‌های‌مان داریم، متفاوت بود. ازار بازیکنی قوی است و می‌داند که اکنون وضعیت حساسی است، اما روحیه او خوب است.

زیدان در تمجید از سرخیو راموس مدافع میانی و کاپیتان رئالی‌ها که در این اواخر گل‌های مهمی هم برای این تیم به ثمر رسانده است، گفت: او یکی از بهترین مدافعان دنیاست. کارهایی که انجام داده است و انجام می‌دهد این را ثابت می‌کند. به نظر من که او بهترین مدافع جهان است، اما نظر‌ها متفاوت است.

 

زیزو در پاسخ به این سؤال که آیا ترکیب اصلی تیمش برای مصاف با والنسیا تغییر خواهد داشت، خاطر نشان کرد: برای این بازی به اندازه کافی بازیکن داریم و خودمان را به خوبی برای این بازی آماده خواهیم کرد. می‌خواهیم مقابل حریفی سرسخت یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید درباره وضعیت ایسکو و نارضایتی اخیر او از کم بودن دقایق حضورش در میدان هم گفت: ایسکو باید به کارش ادامه دهد. وضعیتی که دارد هم مشکل او نیست، بلکه مشکل سرمربی است. او باید به همان کارهایی که تا الان انجام داده است، ادامه دهد. ما در وضعیت حساسی قرار داریم، اما خب نکات مثبتی هم بوده است. ایسکو نشان خواهد داد که چه بازیکن بزرگی است، اما من هم قصد ندارم کتمان کنم که او در این فصل زیاد بازی نکرده است. من باید بازیکنان تیم را انتخاب کنم و واقعیت این است که این اواخر او را زیاد در ترکیب قرار نداده‌ام.

رئال مادرید فردا شب از ساعت 23:30 در ورزشگاه مستایا مقابل والنسیا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم