زلاتان به جنجال هافبک یوونتوس در اردوی تیم ملی سوئد دامن زد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دژان کولوسفسکی هافبک هجومی تیم فوتبال یوونتوس در اردوی تیم ملی سوئد جنجال آفرید و در این میان زلاتان ابراهیموویچ کاپیتان سابق تیم ملی سوئد هم از هموطن 20 ساله خود حمایت کرده است.

ماجرا با مصاحبه‌ای که کولوسفسکی پس از باخت خانگی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم ملی سوئد در خانه مقابل فرانسه انجام داد، آغاز شد. هافبک جدید یوونتوس که انتظار داشت از ابتدا در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش قرار بگیرد تنها در 20 دقیقه پایانی به میدان رفت. او پس از بازی به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم که (تصمیم سرمربی) عجیب بود. با این حال من باید برای تصمیم او احترام قائل باشم. خیلی امیدوار بودم که با ورودم به زمین بازی سرنوشت مسابقه را عوض کنم اما راستش را بخواهید وقتی فهمیدم که در ترکیب اصلی نیستم شوکه شدم چون در تمرینات واقعاً خوب بودم. حالا فقط می‌توانم امیدوار باشم که در بازی بعد در ترکیب اصلی باشم هرچند باز هم نمی‌دانم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

اتحادیه فوتبال سوئد , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , زلاتان ابراهیموویچ , تیم فوتبال میلان ,

تصمیم یان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد برای خبرنگاران سوئدی هم غافلگیر کننده بود. آنها در کنفرانس خبری پس از بازی چندین بار دلیل قرار نیمکت‌نشین شن کولسفسکی را پرسیدند که این مسئله ناراضتی سرمربی زردپوشان اسکاندیناوی را به همراه داشت.

 

اندرسون گفت: ببینیم آیا می‌توانیم در بازی بعدی‌مان زمان بیشتری به او بدهیم. کولوسفسکی توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد و در نهایت در پستش پیشرفت خواهد کرد. حالا آیا می‌توانیم درباره آنهایی که بازی کردند و عملکردشان هم خوب بود حرف بزنیم؟ فکر می‌کنم کلی مسئله جالب‌تر برای صحبت‌ کردن داشته باشیم.

زلاتان ابراهیموویچ، کاپیتان سابق تیم ملی سوئد و مهاجم حال حاضر تیم فوتبال میلان هم یکی از منتقدان تصمیم اندرسون برای نیمکت‌نشین کردن کولوسفسکی بود.

او در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: این یک جوک به تمام معنا است و بیشتر از قبل ثابت کرد که انتصاب یکسری افراد بی‌کفایت در منصب‌هایی اشتباه، در حال خفه کردن فوتبال سوئد است.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم