رویس: بازیکنان بوندس‌لیگا موش آزمایشگاهی نیستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ دسته اول آلمان اولین لیگ از بین لیگ‌های معتبر اروپایی است که در شرایطی که هنوز خطر ویروس کرونا (کووید 19) برطرف نشده، از امروز از سرگرفته می‌شود. آلمان در حالی مجوز از سرگیری بازی‌های فوتبال را صادر کرده که در دو ماه گذشته 8 هزار شهروند این کشور در نتیجه ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

مارکو رویس در گفت‌وگو با نشریه «ال‌پایس» اسپانیا درباره از سرگیری لیگ آلمان گفت: بازیکنان بوندس‌لیگا موش‌های آزمایشگاهی نیستند که مورد آزمایش قرار بگیرند. تنها راهکار برگزاری‌ بازی‌های بوندس‌لیگا انجام آن پشت درهای بسته بود. دلیلی برای شکایت از این وضعیت هم وجود ندارد، اما ما به دیوار زردمان (هواداران دورتموند) خیلی نیاز داریم. هر کسی که به وستفالن آمده، می‌داند که هواداران ما می‌توانند با ما چه قدرتی به راه بیندازند.

وی افزود: ویروس کرونا زندگی‌ها را دگرگون کرده است. کل دنیا درگیر این ویروس شده و این چالش ادامه خواهد داشت. حالا نباید بی‌احتیاطی کنیم و باید به دستورالعمل‌های سیاستمداران و ویروس‌شناسان گوش فرا دهیم.

کاپیتان دورتموند درباره رقابت برای قهرمانی در بوندس‌لیگا اظهار داشت: در حال حاضر چهار امتیاز با بایرن مونیخِ صدرنشین فاصله و یک بازی هم مقابل آنها داریم. می‌خواهیم امسال قهرمان لیگ شویم و علیرغم تمامی مشکلات هنوز شانس انجام این کار را داریم. با پیروزی در بازی رودررو می‌توانیم بایرن را تحت‌فشار بگذاریم.

دورتموندی‌های پس از بازی امروز با شالکه باید در دو بازی بعدی خود به مصاف تیم‌های ولفسبورگ و بایرن مونیخ بروند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم