رونی: منچستریونایتد باید فن‌خال را برای فصل سوم حفظ می‌کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال که در سال 2014 جانشین دیوید مویس در منچستریونایتد شد، تنها دو فصل بعد از حضور در این تیم و با وجود به قهرمانی رساندن شیاطین سرخ در رقابت‌های جام حذفی انگلیس، در سال 2016 از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد.

وین رونی در کتاب جدید لوئیز فن‌خال گفته است: وقتی لوئیز اخراج شد، به هم ریختم. کار با او برای من فوق‌العاده لذت‌بخش بود. ما باید فن‌خال را برای فصل سوم حفظ می‌کردیم چون با وجود او می‌توانستیم قوی‌تر شویم. من احساس می‌کردم که ما در حال پیشرفت در برخی موارد هستیم و بازیکنان داشتند دیدگاه او را درک می‌کردند. در طول دو سال کار زیرنظر فن‌خال بیشتر از کار با هر مربی دیگری آموختم.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: به همین خاطر همیشه قدردان فن‌خال خواهم بود. نه به خاطر اینکه او من را کاپیتان تیم کرد، بلکه به خاطر تمامی اعتماد و باوری که به من داشت. ما بهترین تیم را در لیگ در اختیار نداشتیم اما با وجود 12 بازیکن مصدوم در تیم نمی‌توانستیم در لیگ بهترین باشیم.  

وی افزود: بهترین ترکیب 11 نفره تیم تحت‌هدایت فن‌خال به اندازه‌ای خوب بود که بتوانیم در بین چهار تیم برتر لیگ باشیم اما وقتی بر شمار مصدومان‌مان افزود شده، به دردسر افتادیم چون آن کیفیت لازم را در ترکیب تیم‌مان به مانند سال‌های قبل نداشتیم. کار با فن‌خال برای من خوب بود چون تصمیم گرفتم که به سرمربیگری روی بیاورم.

رونی در پایان خاطرنشان کرد: کار با لوئیر با آن روش کاری، فوق‌العاده باارزش بود چون از او چیزهای زیادی آموختم. نمی‌توانستم الگویی بهتر از این آرزو کنم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم