رونالدو: بعید است که مسی بارسلونا را ترک کند/ رئال مادرید باید دنبال جذب امباپه باشد، نه نیمار!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو نازاریو که خود بین سال‌های 1996 تا 1997 برای بارسلونا بازی می‌کرد، درباره اینکه گفته می‌شود لیونل مسی ممکن است اقدام به ترک بارسلونا کند، گفت: خیلی بعید است که مسی بارسلونا را ترک کند، به خصوص با بحران اقتصادی‌ای که در حال حاضر در اروپا وجود دارد.  مسی مرجع تیم است و اگر من جای مدیران باشگاه بارسلونا بودم، نمی‌گذاشتم لئو از تیم جدا شود. 

وی افزود: مسی رابطه خیلی قوی‌ای با بارسلونا دارد و فکر نمی‌کنم او دست از عاشقی به این تیم بردارد. لیونل البته بابت نوع شکست‌شان در لیگ قهرمانان اروپا (مقابل بایرن مونیخ) ناراحت و سرخورده است. مسی نیاز به کمک هم‌تیمی‌هایش دارد و بارسلونا باید به چیزی متفاوت برای فصل بعد فکر کند. اینکه اجازه دهید بازیکن اصلی‌تان از تیم جدا شود، راه‌حل تغییر اوضاع نیست.

مهاجم پیشین رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت‌هایش در توصیه به مدیران این باشگاه اسپانیایی برای جذب ستاره جوان پاری‌سن‌ژرمن اظهار داشت: رئال مادرید اگر می‌خواهد سرمایه‌گذاری بزرگی کند، باید به آینده فکر کند. نیمار 28 ساله است و امباپه 22 ساله. به عنوان سرمایه‌گذاری هم منطقی‌تر است که بازیکن جوان‌تر را از بین این دو به خدمت گرفت.

اسطوره فوتبال برزیل همچنین درباره نیمار که در سال 2015 با بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان شده بود و این فصل تمامی جام‌های داخلی را با پاری‌سن‌ژرمن فتح کرده، تصریح کرد: نیمار نیاز به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد تا فصل خود را کامل کند. در چند بازی اخیر نیمار عالی بازی کرده به خصوص در بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان در پرتغال. او موقعیت‌های زیادی روی دروازه رقبا خلق کرده اما فاقد آرامش لازم برای تکمیل حرکاتش بوده است. نیمار با شانس و آرامش می‌تواند در دیدار فینال گلزنی کند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم