رونالدو برای کمک به یوونتوس دستمزدش را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله یوونتوس در پی شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی لیگ‌های مختلف در قاره سبز شده است، به لحاظ اقتصادی ضربه‌های بدی خورده‌اند.

پیش از این سایت ایتالیایی «ایل بیانکونرو» با انتشار گزارشی مدعی شده بود برنامه‌های باشگاه یوونتوس برای نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو ممکن است تحت‌تأثیر ضرر 110 میلیون یورویی این باشگاه در نتیجه شیوع گسترده ویروس کرونا قرار بگیرد. این ضرر مجموع مبلغی است که پیش‌بینی می‌شود باشگاه یوونتوس در زمینه‌های حق پخش تلویزیونی، اسپانسر و فروش بلیت از دست بدهد.

نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» اکنون خبر می‌دهد کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس برای کمک به این باشگاه ایتالیایی که دچار ضرر اقتصادی قابل‌توجهی در نتیجه شیوع ویروس کرونا شده، حاضر است مبلغ 3.8 میلیون یورو از دستمزد سالیانه 31 میلیون یورویی خود را کاهش دهد تا به این باشگاه ایتالیایی برای پرداخت حقوق کارکنانش کمک کند.

همچنین نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد رونالدوی 35 ساله که در حال حاضر در شهر فونچال واقع در منطقه مادیرای پرتغال به سر می‌برد تا کنار مادرش که اخیراً دچار سکته مغزی شده است باشد، هزینه‌های مراقبت‌های ویژه پنج هوادار را که در زادگاهش (مادیرا) به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، پرداخت خواهد کرد.  

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم