روزنامه الرایه بررسی کرد؛ از حضور پُرتعداد بازیکنان ایرانی در نقل‌وانتقالات لیگ ستارگان تا انتقال استثنایی رسن

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الرایه قطر، تیم فوتبال العربی دوحه در نقل‌وانتقالات تابستانی با دو بازیکن جدید ایرانی به نام‌های مهرداد محمدی و مهدی ترابی قرارداد امضا کرد. مهرداد محمدی جایگزین دیگر هموطنش یعنی مرتضی پورعلی‌گنجی شد که به تیم شنزن چین انتقال یافت. مهدی ترابی هم جای میشل لاسوگا مهاجم آلمانی را در فهرست بازیکنان خارجی العربی گرفت.

تیم ام‌صلال تمامی بازیکنان خارجی‌اش را تغییر داد و ایمن عبدالنور (تونس)، عبدالنور بلحسینی (الجزایر)، روزبه چشمی (ایران) و موزاس اورکوما (نیجریه) را جذب کرد. البته این تیم می‌تواند یک بازیکن خارجی دیگر را هم به خدمت بگیرد.

بر اساس این گزارش، تیم قطر اس سی همچنان به دنبال جذب بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس است. این بازیکن در دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی قطر نمایش درخشانی داشت و باعث جلب نظر باشگاه قطر اس سی شد. قرارداد با بشار رسن می‌تواند یک انتقال استثنایی برای قطر اس سی باشد.

تیم الدحیل قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان دودو (برزیل) و رامین رضاییان (ایران) را به فهرست بازیکنان خارجی‌اش اضافه کرد. رامین رضاییان فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب تیم الشحانیه داشت و بازی‌های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا برای الدحیل انجام داد. او می‌تواند یکی از بازیکنان تأثیرگذار الدحیل در بازی‌های آینده در صورت حضور در ترکیب اصلی باشد.

تیم الخریطیات که از لیگ دسته دوم به لیگ ستارگان قطر صعود کرده است نیز پژمان منتظری (ایران) و رشید تیبرکانین (مراکش) را حفظ کرد و سه بازیکن جدید خارجی هم به خدمت گرفت.

در تیم الاهلی هم یک تغییر در فهرست بازیکنان خارجی صورت گرفت که آن هم بازگشت امید ابراهیمی پس از پایان یک فصل بازی قرضی برای تیم یوپن بلژیک بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم