رنگ جدید آیفون 13 لو رفت !

ایفون ۱۳ پرو مکس یکی از پرچمداران پیش روی کمپانی اپل است که به زودی همراه با سایر اعضای خانواده معرفی خواهد شد. آیفون بازان سرتاسر دنیا هر ساله در این تایم از سال بی‌صبرانه در تب و تاب رونمایی نسخه‌ی جدید هستند تا ببینند تا چه اندازه انتظارات آنها را برآورده شده است. با ما همراه باشید تا با برترین نسخه‌ی سری جدید اپل، مشخصات گوشی آیفون 13 پرو مکس و قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس آشنا شویم.

چندان دور از انتظار نیست که آیفون ۱۳ پرو مکس قیمت بالایی را در بر بگیرد؛ وقتی صحبت از مارک و پرچمدار می‌شود آن هم گل سرسبد سری 13 آیفون اپل پس باید با جیب پر از پول به استقبال آن رفت. انتظار می‌رود که اپل ۱۳ پرو مکس در سپتامبر 2021 رونمایی شود.صرف نظر از این، انتظار می‌رود قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس در محدوده‌ی قیمتی نسل پیشین باشد، بنابراین قیمت 1099 دلار نزدیکترین تخمین برای قیمت آیفون ۱۳ پرومکس است. اساساً اپل تمایل دارد که قیمت خود را برای هر نسل جدید آیفون نسبتاً نزدیک به نسخه قبل از آن حفظ کند.

اگر قصد خرید آیفون ۱۳ پرو مکس را دارید میتوانید از فروشگاه هکس استور اقدام کنید.

تصویر فاش شده رنگ جدید آیفون 13 از یک حساب توییتری

یک جفت تصویر فاش شده که این هفته در توییتر منتشر شد، می تواند نگاهی اجمالی به “iPhone 13 Pro” آینده اپل داشته باشد ، اگرچه ادعا می شود که این عکس ها نشان دهنده رنگ رزگلد جدید هستند و اصالت آنها را زیر سوال می برد.

این عکسها که توسط Majin Bu در روز پنجشنبه در توییتر ارسال شده و بعداً توسط Duan Rui افشاگر مشتاق مشاهده شده است ، نشان می دهد که قسمت پشتی “iPhone 13 Pro” تا حدی مونتاژ شده است. به مجین بو گفته شد که دستگاه آیفون دارای رنگ رزگلد است-قطعاً بسیار تیره-اگرچه شاید به احتمال زیاد قسمت تصویر یک مدل مشکی گرافیتی یا پیش تولیدی است که در زیر نور گرم عکس گرفته شده است.