رایولا: پوگبا می‌تواند به یوونتوس بازگردد/ پل در منچستریونایتد خوشحال نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا که همچنان آینده حرفه‌ای‌اش مبهم است، شایعه بازگشتش به یوونتوس وجود دارد، این در حالی است که رئال مادرید هم نسبت به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی‌ علاقه‌مند است و زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها نیز بارها از علاقه‌اش به این بازیکن سخن گفته است.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا مصاحبه‌ای با روزنامه «توتو اسپورت» چاپ تورین انجام داده و در خصوص آینده حرفه‌ای این بازیکن صحبت‌هایی کرده است. در بخشی از حرف‌های رایولا که روی جلد امروز (سه‌شنبه) این روزنامه ایتالیایی آمده، او گفته است: پوگبا می‌تواند به یوونتوس بازگردد. او در منچستریونایتد خوشحال نیست.

پوگبا بین سال‌های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

مدیر برنامه‌های پوگبا ادامه داد: پل در منچستریونایتد خوشحال نیست و دیگر نمی‌تواند خودش را آنطور که دوست دارد و از او انتظار می‌رود، نشان دهد. پوگبا نیاز به تیمی جدید و تغییر فضا دارد. پل 18 ماه دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و قراردادش با این باشگاه در تابستان 2022 به پایان می‌رسد.

پل پوگبا 27 ساله که تاکنون در 170 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و 34 گل هم به ثمر رسانده است، این فصل در 13 بازی از رقابت‌های مختلف برای تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر به میدان رفته و دو گل‌زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم