رانگنیک رسماً از قبول سرمربیگری میلان انصراف داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود انتشار اخبار فراوان مبنی بر توافق باشگاه میلان با رالف رانگنیک برای هدایت این تیم در فصل آینده، اما مدیربرنامه‌های او اعلام کرد که این مربی آلمانی تصمیم گرفته است که پیشنهاد مربیگری در روسونری را قبول نکند.

در ماه نوامبر بود که نشریات کیکر و بیلد آلمان اعلام کردند رانگنیک برای هدایت میلان با رئیس این باشگاه ایوان گازیدیس وارد مذاکره شده و قرار است به صورت همزمان در چند پست از جمله مربی و مدیر ورزشی فعالیت کند.

مارک کوشیک مدیربرنامه‌های رانگنیک اما با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رفتن او به میلان کاملاً منتفی است. او گفت: باشگاه میلان و رالف رانگنیک توافق کردند که الان زمان مناسبی برای همکاری‌شان نیست. به همین دلیل و با توجه به پیشرفت خوب و نتایج قابل توجهی که تیم در هفته‌های اخیر با هدایت سرمربی‌اش استفانو پیولی گرفته است، رانگنیک و میلان به طور مشترک تصمیم گرفته‌اند که فصل آینده او در کادر فنی تیم نقشی را برعهده نگیرد.

میلان با هدایت پیولی 9 بازی اخیرش در سری A را بدون شکست سپری کرده که آخرین آن پیروزی 2 بر یک امروز در خانه ساسولو و به سبب آن صعود به رده پنجم جدول بوده است.

گفته می‌شود که چندین بازیکن میلان از جمله هاکان چالهانوغلو و زلاتان ابراهیموویچ موافق ماندن پیولی در میلان بودند. قرارداد پیولی با میلان تا سال 2021 اعتبار دارد، اما امکان تمدید آن وجود دارد.

 

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم