راموس: زیدان به هر چیزی که دست می‌زند طلا می‌شود/ کاری که ما کردیم ارزش بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس در پی برتری 2 بر یک شب گذشته (پنجشنبه) رئال مادرید مقابل ویارئال در سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا که منجر به ثبت سی‌وچهارمین قهرمانی کهکشانی‌ها در سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری این رقابت‌ شد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «لالیگا» گفت: زیدان به هر چیزی که دست می‌زند، طلا می‌شود. ما به او و کارش باور داریم. زیزو کسی است که تفاوت را رقم زد. او به بازیکنانش اعتماد دارد. زیدان منحصربه‌فرد است و امیدواریم برای مدت طولانی در رئال مادرید بماند.

کاپیتان کهکشانی‌ها همچنین در واکنش به انتقادهایی که به رئال و خوش‌شانسی‌های این تیم در تصمیمات کمک داور ویدئویی (VAR) می‌شود، اظهار داشت: این جام حاصل تلاش تیمی است که در طول فصل ثبات و تعادل لازم را داشت. با وجود حرف‌هایی که زده می‌شود، کاری که ما کردیم، ارزش بالایی دارد. اگر تیمی تلاش کند و کار درست را انجام دهد، پاداشش را خواهد گرفت. ما با شایستگی بالایی در 10 بازی متوالی به پیروزی رسیدیم.

وی تصریح کرد: این فصلی غیرعادی بود، ما باید همه جام‌ها را به دست می‌آوردیم، اما همه چیز در ابتدا به ما بستگی نداشت. ما از زمان از سرگیری لیگ نباید اشتباهی مرتکب می‌شدیم و این را هم نشان دادیم. در چنین بازی‌هایی هم به سادگی نمی‌شود به پیروزی رسید. ما حالا سی‌وچهارمین قهرمانی‌مان را در لالیگا جشن می‌گیریم که پنجمین قهرمانی من در لالیگاست و از این بابت خوشحالم.

راموس 34 ساله که تنها یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد، در پایان درباره آینده حرفه‌ای‌اش هم خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که فلورنتینو پرس بگیرد، خوشحال می‌شوم، اما مایلم فوتبالم را در رئال مادرید به پایان ببرم. فکر نمی‌کنم مشکلی برای من و یا فلورنتینو پرس وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم