رئال مادرید دو بازیکنش را قربانی جذب دیبالا می‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «آاِس» اسپانیا به نقل از رسانه‌های ایتالیایی گزارش داد؛ زین‌الدین زیدان به دنبال این است تا با فروش وینیسیوس جونیور و ایسکو، پائولو دیبالا از یوونتوس به ترکیب تیم تحت‌هدایتش اضافه کند. این مهاجم آرژانتینی که پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن بود، در یوونتوس به نوعی زیرسایه کریستیانو رونالدو مانده است.

دیبالای 26 ساله و باشگاه یوونتوس هنوز برای تمدید قرارداد با یکدیگر  به توافق نرسیده‌اند، این در حالی است که قرارداد فعلی او در سال 2022 به پایان می‌رسید. رئالی‌ها امیدوارند با تضمین دادن به حضور این مهاجم آرژانتینی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها، او را برای پیوستن به جمع شاگردان زیدان وسوسه کند. 

در سوی دیگر افت کیفی وینیسیوس جونیور و بیرون ماندن ایسکو از ترکیب اصلی رئال مادرید، شایعاتی را درباره آینده حرفه‌ای این دو بازیکن مطرح کرده است. آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس علاقه زیادی به ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید دارد و نسبت به جذبش علاقه‌مند است.

دیبالا در حالی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته که تاکنون در 231 بازی برای یوونتوس به میدان رفته و 95 گل نیز به ثمر رسانده است. او تاکنون به بانوی پیر برای کسب 10 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در سری A و سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا کمک کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم