رئال مادرید در پایان فصل خامس را به اتلتیکو می‌فروشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، یک خبرنگار کلمبیایی به نام خاویر ارناندس بونت در گفت‌و‌گو با یکی از شبکه‌های رادیویی کشورش مدعی شد که تیم فوتبال اتلتیکومادرید به شدت خواهان جذب خامس رودریگس هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید است و مذاکراتش با رقیب همشهری برای خرید این بازیکن هم به مراحل پایانی نزدیک شده است.

خامس در پایان فصل گذشته پس از اتمام قرارداد قرضی‌اش با بایرن مونیخ به رئال مادرید برگشت اما مطابق انتظار همچون دوره قبلی حضورش در این تیم، زین‌الدین زیدان باز هم او را در ترکیب اصلی قرار نداد. در همین حال چند تیم هم خواهان خرید خامس بودند اما قیمت پیشنهادی‌شان نتوانست نظر رئال مادرید را جلب کند. اما گویا این بار داستان فرق می‌کند و هموطن خامس مطمئن است که اتلتیکومادرید خواهد توانست خامس را به آن سوی شهر مادرید ببرد. رئال مادرید هم با توجه به ضرر‌های مالی که متحمل شده، به فروش خامس تمایل دارد تا از این طریق بخشی از هزینه خرید‌های بعدی‌اش را تأمین کند.

طبق ادعای خاویر ارناندس بونت، ‌مذاکرات طرفین وارد مراحل پیشرفته شده است و 80 درصد احتمال دارد که خامس فصل آینده با پیراهن اتلتیکومادرید به میدان برود.

خامس در این فصل تنها 13 بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها انجام داده که در هشت تای آنها در ترکیب اصلی بوده است. او در این بازی‌ها یک گل زده و یک پاس گل داده است. آخرین بازی او در لالیگا 19 اکتبر (27 مهر98) مقابل مایورکا بود. او روز گذشته (دوشنبه) مانند دیگر بازیکنان رئال مادرید تمریناتش را از سر گرفت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم