رئال‌مادرید برای خلاص شدن از دست بیل حاضر به ضرر شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه تلگراف انگلیس، باشگاه رئال‌مادرید برای اینکه هرچه زودتر از دست گرث بیل و حواشی‌اش حضورش در این تیم خلاص شود، آماده است نیمی از حقوق فصل آینده‌اش را به او بدهد تا این بال ولزی قبول کند از کهکشانی‌ها جدا شود و به لیگ برتر انگلیس جایی که گفته می‌شود از آن پیشنهادهایی دریافت کرده، برگردد.

بیل تابستان سال گذشته از تیم جیانگسو سونینگ چین پیشنهاد حقوق یک میلیون یورو در هفته داشت اما رئال‌مادرید حاضر نشد با رفتن او موافقت کند چون بیل می‌خواست که به عنوان بازیکن آزاد راهی چین شود. به این ترتیب بیل در رئال‌مادرید ماندنی شد آن هم در حالی که در برنامه‌های زین‌الدین زیدان جایی نداشت.

جنجال آفرینی‌های اخیر بیل روی نیمکت و سکوها مانند خوابیدن در حین برگزاری مسابقه کاسه صبر مسئولان باشگاه رئال‌مادرید را لبریز کرده و سبب شده که آنها به اشتباه فصل گذشته‌شان پی ببرند. حالا آنها فقط و فقط به فکر انتقال بیل هستند طوری که حاضرند متحمل ضرر شوند اما این بازیکن 31 ساله زودتر برود.

 

بیل که تابستان سال 2013 از تاتنهام به رئال‌مادرید پیوست دو فصل دیگر با رئال‌مادرید قرارداد دارد که به ازای هر فصل آن 18.2 میلیون پوند از این تیم حقوق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم