دیبالا: فکر نمی‌کردم تا به این حد دلم برای فوتبال تنگ شود/ عاشق یوگا شده‌ام

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا که اخیراً مشخص شد همچنان به ویروس کرونا مبتلاست و در حال حاضر در حال ریکاوری برای بازیابی سلامتش است، می‌گوید فکر نمی‌کرده اینقدر دلش برای فوتبال بازی کردن تنگ شود. دیبالا در تاریخ 21 مارس (2 فروردین) در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرده بود که او و نامزدش هر دو به کرونا مبتلا شده‌اند که موفق به شکست این بیماری شدند، اما مهاجم آرژانتینی راه‌راه پوشان تورین دوباره به این بیماری مبتلا شد.

دیبالا در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی گفت: حقیقت این است که فکر نمی‌کردم تا به این حد دلم برای فوتبال بازی کردن و تمرین کردن تنگ شود. احساسی شبیه به این دارم که نیاز به تمرین کردن، دیدن دوستان و هم‌تیمی‌هایم و حداقل لمس کردن توپ دارم چون تمرین در خانه آن چیزی نیست که می‌خواهم. من نیاز دارم که کفش‌هایم را پایم کنم و شروع به دویدن کنم و گلزنی کنم. همانطور که همیشه می‌گویم، وقتی شما مشتاق باشید، هر کاری را با دو برابر اهمیت انجام می‌دهید.

وی افزود: تمرین نکردمان به صورت تیمی خیلی طولانی شد و نمی‌دانیم که قرار است چه زمانی به تمرینات بازگردیم. این وضعیتی هم که در آن قرار داریم شبیه به تعطیلات نیست چون در زمان تعطیلات می‌دانیم که برای چه مدت زمان مشخصی در استراحت هستیم. می‌دانم که در حال حاضر تنها کار من استراحت کردن و ماندن در فرم و شکل خوب است.

مهاجم آرژانتینی بانوی پیر در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با توجه به داشتن برخی تجهیزات ورزشی مدتی است درخانه تمرین می‌کنم و از آنجایی که نمی‌دانیم تمرینات تیمی از چه زمانی از سرگرفته می‌شود، بنابراین باید به تمرینات خانگی ادامه بدهم.

دیبالا در پایان خاطرنشان کرد: قرنطینه خانگی برای این مدت طولانی باعث شده تا دست به کارهای جدیدی بزنم، برای مثال به یوگا علاقه‌مند شده‌ام. من عاشق یوگا شده‌ام و متوجه شدم که به من کمک زیادی می‌کند.

دیبالای 26 ساله این فصل در 34 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 13 گل‌زده و 12 پاس‌گل را از خود در یوونتوس برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم