دیبالا: در آستانه ترک یوونتوس بودم/ آمدن ساری به من کمک کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا که تابستان گذشته شایعه پیوستنش به تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و تاتنهام مطرح بود اما در نهایت در جمع راه‌راه‌پوشان تورین ماندگار شد، در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «گاردین» گفت: من در آستانه ترک یوونتوس بودم و در تفکرات باشگاه هم چنین چیزی بود، برای همین تا آخرین لحظه منتظر ماندیم. من دو سال دیگر از قراردادم با یوونتوس باقی مانده که زمان کوتاهی نیست و در عین حال زمانی طولانی هم به شمار نمی‌آید. باید ببینیم یوونتوس چه برنامه‌ای خواهد داشت، اینکه ممکن است آنها به فکر فروش من در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی آینده باشند یا شاید در فکر حفظ من. این تصمیمی است که باشگاه باید بگیرد. به هر حال سخت است که متوجه این موضوع شویم، چون در فوتبال هر چیزی در یک ثانیه می‌تواند تغییر کند.

مهاجم آرژانتینی بانوی پیر که این فصل در 26 بازی 11 گل برای این تیم به ثمر رسانده، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: به هر حال حالا اینجا هستم و باشگاه رفتار خیلی خوبی با من دارد. از بودن در یووه خوشحالم و حس راحتی دارم. آمدن مائوریتزیو ساری به من کمک کرد. او خواست که من در یووه بمانم که این زمانی که نمی‌دانستیم قرار است چه اتفاقی بیفتد، به من قدرت داد. می‌دانستم که ساری می‌تواند چیزهایی به من بیاموزد. او به من کمک کرد تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

دیبالا 26 ساله که در سال 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوست، درباره ادعای مائوریتزیو زامپارینی، رئیس باشگاه پالرمو که او را سرخیو آگوئروی جدید خوانده بود، اظهار داشت: نمی‌دانم باور می‌کنید یا نه، این بسته به شما دارد اما من همیشه گفته‌ام که دوست ندارم نسخه جدیدی از بازیکنی خاص باشم. می‌خواهم مردم درباره گل‌ها و حرکات من بگویند که مانند دیبالا انجام‌شان داده‌ام نه شبیه به بازیکن دیگری. لیونل مسی، عمر سیووری و آگوئرو به دستاوردهای فوق‌العاده‌ای رسیده‌اند. من هم می‌خواهم به دستاوردهای خودم برسم نه دستاوردهای آنها.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که در سن 17 سالگی در ازای 8 میلیون یورو به پالرمو پیوستم که گرانقیمت‌ترین خرید تاریخ آن باشگاه بود، انتقاداتی مطرح شد. در نهایت در ازای 40 میلیون یورو به یوونتوس آمدم و اولین چیزی که از من پرسیده شد درباره رقم انتقالم بود اما حالا ببینید که با چه ارقامی انتقالات انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم