دنی آلوز: به میلان می‌رفتم هم یک ستاره می‌شدم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تنها تجربه دنی آلوز از فوتبال ایتالیا، یک فصل حضور او در تیم فوتبال یوونتوس بوده است هرچند به نظر می‌رسد که او به سمت یکی از رقبای اصلی این تیم گرایش دارد.

آلوز 37 ساله که پس از ترک پاری‌سن‌ژرمن به کشورش برزیل برگشته و برای تیم سائوپائولو بازی می‌کند، با 40 جامی که در تیم‌های مختلف دوران بازیگری‌اش کسب کرده یکی از پرافتخارترین بازیکنان دنیای فوتبال محسوب می‌شود. او در لالیگا به همراه بارسلونا، در ایتالیا برای یوونتوس در فرانسه برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد و سال گذشته به 17 سال دوران بازیگری‌اش در اروپا خاتمه داد. با این حال به نظر می‌رسد که او همچنان خودش را از نظر کیفی هنوز در حد و اندازه بازی در سطح اول فوتبال اروپا می‌بیند چرا که در مصاحبه جدیدش مدعی شده که می‌توانست به جای برزیل به ایتالیا برود و دوران بازیگری‌اش را در این کشور ادامه دهد.

آلوز در گفت‌و‌گو با یک شبکه رادیویی در اسپانیا در پاسخ به این سوال که آیا همچنان می‌توانست به بازی در اروپا ادامه دهد اظهار داشت: من اگر (به جای رفتن به برزیل) به میلان امروزی می‌رفتم هم در آن یک ستاره بودم. سن فقط یک عدد است و من هنوز می‌خواهم در بازی‌هایم بجنگم. قبل از این، من در هر بازی 12 کیلومتر می‌دویدم اما الان می‌دانم که کار عاقلانه این است که هشت کیلومتر بدوم اما مفید بدوم. با این حال من از یک چیز مطمئنم؛ اینکه نمی‌خواهم از بودن در زمین بازی احساس شرمندگی کنم. زمانی که احساس کنم دیگر کاری از دستم ساخته نیست، بازنشسته می‌شوم.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم