دلیل جالب شاهزاده انگلیس برای طرفداری از تیم فوتبال استون‌ویلا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرنس ویلیام شاهزاده انگلیس و نوه بزرگ ملکه الیزابت ماجرای اینکه چگونه طرفدار تیم فوتبال استون‌ویلا شد را فاش کرد.

با وجود تیم‌های بزرگی مانند منچستریونایتد، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر انگلیس، طرفداری ویلیام از تیمی نه چندان مطرح که سال گذشته به لیگ برتر انگلیس صعود کرد و امسال هم به زحمت در این لیگ باقی ماند، سؤال برانگیز بوده است به خصوص که این تیم نه تیم زادگاه یا منطقه‌ای است که ویلیام در آن بزرگ شده و نه هیچ ارتباط خانوادگی میان او و اعضای این تیم وجود داشته است. ویلیام روز یکشنبه این هفته با انتشار یک توئیت بابت ابراز خرسندی از بقای استون‌ویلا در لیگ برتر بار دیگر حمایت خود از این تیم را نشان داد و بیش از پیش کنجکاوی همه را درباره دلیل طرفداری‌اش از این تیم برانگیخت.

او اکنون دلیل حمایتش از این تیم را توضیح داده است. ویلیام به پادکست «پیتر کراوچ» شبکه BBC گفت: تنها از چند سال پیش بود که من به طور جدی ویلا را به عنوان تیم محبوبم انتخاب کردم. من بازی‌‌‌های این تیم را خیلی تماشا می‌کنم. پیگیر آمارها و نتایجش هستم و هر هفته بازی‌های آن را می‌بینم. اولین باری که بازی این تیم را تماشا کردم در جام حذفی مقابل بولتون بود. یادم هست که برای تماشای آن بازی به ورزشگاه رفته بودم و یک کلاه پشمی هم سرم بود. فکر می‌کنم که حدود، 11 ، 12 سال سن داشتم و باچند نفر از دوستانم به تماشای بازی رفته بودم. ما در قسمت هواداران ویلا نشسته بودیم و من از جوی که آنها به وجود آورده بودم لذت بردم. همانجا بود که مجذوب جو و شخصیت این تیم شدم. در آن زمان من به هیچ وجه نمی‌خواستم مانند همه بچه‌های مدرسه‌مان که طرفدار منچستریونایتد یا چلسی می‌شدند، از یکی از این دو تیم حمایت کنم.

 

ویلیام افزود: من اینکه استون‌ویلا تیمی با قدمت و سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا و افتخاراتی از این دست بود را دوست داشتم. احساس کردم که میان من و این باشگاه یک احساس واقعی وجود دارد، احساسی قویتر از آنچه که با دیدن بازی سایر تیم‌ها به من دست می‌داد. ویلا از نظر من باشگاهی پرغرور و افتخار از میدلندز بود و تماشای بازی‌هایش به من احساس خاصی می‌داد.

شاهزاده انگلیس در ابتدای این فصل دو فرزند خود جورج و شارلوت را برای تماشای پیروزی 5 بر یک استون‌ویلا مقابل نوریچ به ورزشگاه برد. او اما می‌گوید فرزندانش را مجبور نمی‌کند که مانند او از استون‌ویلا حمایت کنند.

ویلیام تأکید کرد: من جورج را مجبور نمی‌کنم که طرفدار استون‌ویلا شود. می‌گذارم خودش راهش را انتخاب کند. باید ببیند که با کدام تیم ارتباط بهتری برقرار می‌کند. قبلاً نگران بودم که او طرفدار چلسی شود اما الان که فرانک لمپارد سرمربی این تیم شده است احساس می‌کنم که فرهنگ این تیم هم تغییر کرده است و اگر جورج طرفدار چلسی شود هم با آن مشکلی نخواهم داشت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم