دلیخت امروز در رم مورد جراحی قرار می‌گیرد/ خانه‌نشینی 3 ماهه مدافع یوونتوس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتیس دلیخت که مدتی بود از ناحیه کتف دچار مشکل شده بود، امروز (چهارشنبه) در شهر رم مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد. بر اساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو وب» ایتالیا، این مدافع جوان با انجام این عمل جراحی حداقل به مدت سه ماه به دور از مستطیل سبز خواهد بود و به این ترتیب شروع فصل 21-2020 را از دست خواهد داد.

این مدافع هلندی که تابستان سال گذشته در انتقالی پرسروصدا به جمع راه‌راه پوشان تورین ملحق شد، سال گذشته در دیدار مقابل آتالانتا از ناحیه کتف دچار دررفتگی شد. او در این مدت به خاطر نیاز مبرم یووه به او، با این درد خود کنار آمد.

دلیخت 21 ساله به خاطر اینکه فصل را با یوونتوس به پایان ببرد، عمل جراحی خود را به عقب انداخته بود اما حالا با حذف بانوی پیر از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد.

یکی از دلایل دیگری که این مدافع هلندی عمل جراحی خود را به تعویق انداخت، کمبود گزینه‌های لازم برای خط دفاعی بود چرا که جورجو کیه‌لینی و مریح دمیرال به دلیل مصدومیت برای مدت طولانی به دور از ترکیب راه‌راه پوشان تورین بودند.

ماتیس دلیخت در فصل اول حضورش در یوونتوس در 39 بازی از رقابت‌های مختلف این تیم را همراهی کرد که حاصل آن 4 گل‌زده و یک پاس‌گل بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم