دستگیری رئیس فدراسیون فوتبال بولیوی در ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم ملی این کشور

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، مارکوس رودریگس رئیس موقت فدراسیون فوتبال بولیوی بامداد امروز (جمعه) در جریان بازی ملی‌پوشان این کشور مقابل اکوادور در سومین هفته از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی، دستگیر و بازداشت شد.

هنوز علت دقیق دستگیری او مشخص نیست، اما یک هفته پیش اعلام شده بود که اتحادیه فوتبالیست‌های بولیوی از رودریگس به اتهام فساد و سوء مدیریت در فدراسیون فوتبال این کشور شکایت کرده است.

گویا در پی عدم همکاری رودریگس با مقامات قضایی بولیوی در مورد پرونده شکایت صورت گرفته، پلیس او را در حالی که از روی سکوهای ورزشگاه ارناندو سیلس در شهر لاپاس مشغول تماشای بازی بود، دستگیر کرد.

 

رسانه‌های محلی بولیوی ویدئو‌هایی را از لحظه مشایعت رودریگس توسط یک خودروی پلیس منتشر کرده‌اند. ضمن اینکه گاستون اوریبه مدیراجرایی فدراسیون فوتبال بولیوی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این موضوع را تأیید کرد.

دستگیری مارکوس رودریگس در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جدید فدراسیون فوتبال بولیوی که قرار بود طی امروز و فردا برگزاری شود، رخ داد و به اعتقاد اوریبه این اقدام تلاش یک عده با نیت سوء و با هدف جلوگیری از برگزاری انتخابات بوده است. در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون برعهده نایب رئیس آن روبرتو بلانکوست.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم