داگلاس کاستا: مطمئنم با بایرن مونیخ جام می‌برم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ‌داگلاس کاستا بال تیم فوتبال یوونتوس روز گذشته (دوشنبه) که روز پایانی بازار نقل و انتقالات بود، از یوونتوس جدا شد و به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ پیوست، تیمی که در فاصله سال‌های 2015 تا 2017 در آن بازی می‌کرد. قرارداد او با بایرن مونیخ بدون بند خرید قطعی است و این یعنی که در پایان فصل باید به تورین برگردد.

بازیکن سابق تیم شاختار دونتسک که در سه سال حضورش در یوونتوس 103 بازی برای این تیم انجام داد، سه اسکودتو، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا کسب کرد.

داگلاس کاستای 30 ساله تابستان سال 2017 با قراردادی 40 میلیون یورویی در حالی به یوونتوس پیوست که در دو فصل ماقبل آن با بایرن مونیخ دو بار قهرمان بوندس‌لیگا و یک بار قهرمان جام حذفی و سوپرجام آلمان شده بود. او اکنون امیدوار است که در بازگشتش به مونیخ بتواند آن مجدداً آن افتخارات را کسب کند

کاستا گفت: خوشحالم که بار دیگر این فرصت را پیدا کرده‌ام تا بار دیگر برای تیم فوتبال بایرن مونیخ بازی کنم. در دوره اول حضورم در این تیم من اوقات فوق‌العاده را تجربه کردم و افتخارات فراوانی برایم رقم خورد. با این حال مطمئنم که این بار هم با بایرن مونیخ جام‌های زیادی خواهم برد.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم