دانلود سریال خواب زده

دانلود سریال خواب زده

دانلود سریال خانگی خواب زده با کیفیت عالی

لینک دانلود قسمت 14 قرار گرفت

نام سریال : خواب زده

ژانر (موضوع) : اجتماعی- ماورایی

زبان : فارسی

سال انتشار : 1398

محصول کشور: ایران

کارگردان : سیروس مقدم

بازیگران : علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، امیرعلی دانایی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سام درخشانی، ایرج نوذری، سیما بابایی، فرید سجاد حسینی، کوروش سلیمانی و …

خلاصه داستان : دانلود سریال خواب زده ، سریال خواب زده هنوز خلاصه داستان دقیق و مشخصی برایش اعلام نشده است اما آنچه مشخص است این است که سریال در ژانر وحشت ساخته می شود و فضایی عاشقانه و ماورایی دارد و تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می کشد و برای نخستین بار است که سیروس مقدم سریال سازی را در مدیوم شبکه نمایش خانگی تجربه می نماید. طبق برآورد این مجموعه قرار است در سه فصل تهیه و تولید گردد.

دانلود سریال مانکندانلود فیلم های پیشنهادی

سایر اطلاعات سریال :

  • تعداد قسمت ها : 26
  • تهیه کنندگان : الهام غفوری
  • نویسندگان : سعید نعمت الله
  • زمان فیلم : – دقیقه

دانلود سریال خواب زده

سریال نمایش خانگی خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت اله به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. سیروس مقدم درباره محتوا و ژانر سریال نمایش خانگی «خواب زده» گفت:”مثل سریال نمایش‌ خانگی دیگری ساخته نشده و داستان متفاوت و خاصی دارد؛ تجربه جدیدی در ژانر اجتماعی- ماورایی به حساب می‌آید که خودم تاکنون آن را تجربه نکرده ام. به ژانر وحشت ارتباطی ندارد و بیشتر به رابطه انسان، خدا و شیطان می‌پردازد.”

سیروس مقدم که در کارنامه خود کارگردانی سریال های پرطرفداری را دارد «خواب زده» را برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته است. “پایتخت”، “میکائیل” “مدینه” و… از آثار شاخص این کارگردان هستند.

“اگر بخواهیم مقایسه کنیم مقداری در فضای سریال اغما می‌گذرد. مسئله‌ای که برایم مهم بود بازیگران «خواب‌زده» مناسب نقش‌ها و کاراکترهایشان باشند؛ فقط صرف ویترین و مخاطب داشتن، انتخاب نشوند. و دوم اینکه برایم مهم بود که مخاطب از روی کاراکترها پیش‌داوری نکند و در واقع مخاطب با خود قصه، ماجرای خواب‌زده را قضاوت کند.”

 

بازیگران سریال خواب زده

علیرضا شجاع نوری, لادن مستوفی, سیما بابایی, امیرعلی دانایی, مهدی سلطانی, پریوش نظریه, ایرج نوذری, آدرینا توشه, فرید سجادی حسینی, کوروش سلیمانی, مارال فرجاد, ندا عقیقی, باران حاج رضایی, مجتبی طباطبایی, فرهاد مهدوی, نازنین فلاحی, عرفان ابراهیمی از بازیگران این سریال هستند.

در صورت نیاز از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید

  • ارسال ایمیل به آدرس [email protected]
  • ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help
  • تماس با شماره تلفن 02166066143

منبع: https://hexdownload.info/48069/khab-zade-series/