خبری خوش برای هواداران «بازی مرکب»

در حالی که چندی پیش اعلام شد ادامه سریال «بازی مرکب» ساخته می‌شود حالا گفته شده صحبت‌ها برای ساخت قسمت سوم هم در جریان است.

 هنوز فصل دوم سریال پرطرفدار «بازی مرکب» ساخته نشده که گفته می‌شود ممکن است فصل سومی هم در کار باشد.

هوانگ دونگ-هیوک خالق این سریال در مصاحبه‌ای با شبکه کی‌بی‌اس کره جنوبی گفت در حال حاضر مشغول مذاکره با نت‌فلیکس است تا نه تنها فصل دوم، بلکه فصل سوم را هم بسازد.

در هفته‌های پس از نخستین نمایش این سریال در روز هفدهم سپتامبر، «بازی مرکب» تبدیل به بزرگ‌ترین سریال تاریخ این استریمر شده و در سطح جهان به خانه‌های ۱۴۲ میلیون خانوار رسیده و اولین سریالی شده که از ۱۰۰ میلیون تماشا عبور می‌کند.

نویسنده و کارگردان سریال در این مصاحبه گفت: دارم با نت‌فلیکس درباره فصل دوم و همچنین فصل سوم صحبت می‌کنم. به زودی به نتیجه خواهیم رسید.

وی در نوامبر گفته بود تحت «فشار زیادی» برای ساختن فصل دوم سریال است چون موفقیت عظیم آن باعث شده همه بخواهند ادامه‌اش را تماشا کنند.

وی عنوان کرد: برای فصل دوم یک خط داستانی اولیه دارم که همه‌اش فعلاً در سرم است و در حال حاضر در مرحله تفکر درباره ایده‌ها هستم. روزی فصل دوم ساخته خواهد شد اما الان نمی‌توانم با جزییات بگویم که چه زمانی خواهد بود.

یک سخنگوی نت‌فلیکس هم تایید کرده که فصل دوم در مراحل اولیه به سر می‌برد و صحبت‌ها در مورد آن ادامه دارد.

«بازی مرکب» داستان شخصیت سونگ گی-هون با نقش‌آفرینی لی جانگ-جی را تعریف می‌کند که دعوت‌نامه‌ای مرموز برای شرکت در تورنمنتی برای یک بازی کودکان سنتی کره‌ای دریافت می‌کند که در نهایت مرگبار می‌شود. این بازی‌ها در موقعیتی مخفی برگزار می‌شوند و به ۴۵۶ شرکت‌کننده خود شانس بردن جایزه‌ای عظیم می‌دهند.