حمله رایولا به روزنامه آلمانی؛ «بیلد» قهرمان خبرهای جعلی!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مینو رایولا مدیر برنامه‌های پل پوگبا به خبری که روزنامه آلمانی «بیلد» در مورد او و هافبک فرانسوی شیاطین سرخ منتشر کرده است، واکنش نشان داد. این روزنامه آلمانی در گزارش خود مدعی شده است که رابطه بین پوگبای 27 ساله و رایولا در پی اظهارنظر اخیر این مدیر برنامه نسبت به آینده حرفه‌ای هافبک تیم ملی فرانسه، سرد شده و پوگبا از این اظهارنظر رایولا خوشش نیامده است.

رایولا که چند روز پیش در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفته بود این هافبک فرانسوی در منچستریونایتد خوشحال نیست و می‌تواند به یوونتوس بازگردد، در واکنش به ادعای روزنامه «بیلد» در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «تبریک! قهرمان خبرهای جعلی! مثل همیشه بیلد ناامید نمی‌شود. شگفت‌آور است که چطور این اخبار جعلی همیشه پخش می‌شوند».

پل پوگبا پس از تساوی تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی در دربی شب گذشته (شنبه) با انتشار پیامی در «اینستاگرام» در واکنش به شایعات اخیر مطرح شده درباره آینده حرفه‌ای‌اش، نوشت: «همیشه برای منچستریونایتد، هواداران و هم‌تیمی‌هایم جنگیده‌ام و باز هم خواهم جنگید. اینکه فلانی و فلانی چه می‌گویند مهم نیست. تا آینده زمانی زیادی مانده و امروز است که اهمیت دارد و من هم هزار درصد به تیم متعهد هستم. همیشه در  کنار هم قدرتمند هستیم. میان من و باشگاه همه چیز شفاف بوده است و این هم هرگز تغییر نمی‌کند. زمانی که نمی‌دانید درون تیم ما چه خبر است، حرف نزنید».

اولگنار سولسشایر سرمربی نروژی شیاطین سرخ هم پس از دربی منچستر درباره هافبک فرانسوی‌اش اظهار داشت: بازیکنان دیگری پیش از این بوده‌اند که (به خاطر قرار نگرفتن در ترکیب) از تمرین و بازی کردن امتناع کرده بودند که البته آنها دیگر اینجا نیستند، اما پوگبا حتی یک بار هم این کار را نکرده است. پل فقط هر وقت که فرصت بازی پیدا می‌کند، تنها روی بازی‌اش متمرکز است و این نکته خوبی در مورد اوست. پوگبا بازیکنی باکیفیت است، اما هر وقت که بازی می‌کند، تمایل دارد که خوب بازی کند، مانند بازی با لایپزیگ.

پوگبا این فصل در 15 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن دو گل، دو پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم