جزییات جدید از ماجرای درگیری مگوایر با پلیس یونان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری مگوایر که روز پنجشنبه به دلیل درگیری با چند مأمور پلیس در خارج از یک کافه شبانه در منطقه میکونوس یونان بازداشت شده بود، روز شنبه در اولین جلسه رسیدگی به اتهاماتش از سوی قاضی پرونده تبرئه شد و به انگلیس بازگشت. با این حال رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد و با وجود اینکه وکلای مدافع انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد خواهان به تعویق افتادن جلسه دادرسی شده بودند، جلسه دوم امروز (سه‌شنبه) در دادگاهی در یونان برگزار شد و آنها در غیاب موکل‌شان دفاعیات خود را ارائه دادند.

الکسیس آناگنوستاکیس، وکیل مگوایر در این جلسه مدعی شد شب حادثه دو فرد آلبانیایی‌ تبار به دِیسی، خواهر این بازیکن نزدیک شدند و ماده‌ای ناشناخته را به او تزریق کردند که او بلافاصله غش کرد و نقش بر زمین شد. آناگنوستاکیس مدعی شد پس از این حادثه مگوایر از پلیس خواست خودش و خواهرش را به بیمارستان منتقل کنند، اما به جای این کار، آنها را به مقر پلیس انتقال دادند.

دادستان در این جلسه گفت که مدافع انگلیسی منچستریونایتد متهم به تلاش برای پرداخت رشوه به مأمور پلیس است و زمانی که در حال انتقال به مقر پلیس بوده به یکی از مأموران پلیس گفته “تو می‌دانی من چه کسی هستم؟ من کاپیتان منچستریونایتد و خیلی ثروتمند هستم. می‌توانم به تو پول بدهم، لطفاً بگذار بروم”.

وکیل مگوایر هم در مقابل مدعی شد مأموران پلیس ضرباتی به پای مدافع انگلیسی شیاطین سرخ زده‌ و به او گفته‌اند “دوران حرفه‌ای تو تمام شده است”. مگوایر ادعای تلاش برای پرداخت رشوه به مأمور پلیس را رد کرده است.

مگوایر به همراه مارکوس رشفورد و براندون ویلیامز، دو هم‌تیمی خود برای گذراندن تعطیلات راهی منطقه میکونوس یونان شده بود. جیمی واردی از لسترسیتی، ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول و دله آلی از تاتنهام هم برای گذراندن تعطیلات خود در این منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم