جذب مانه، اولویت تابستانی رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «میرر» چاپ انگلیس خبر داد، باشگاه رئال مادرید، سادیو مانه را اولویت خود برای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو در نظر گرفته و امیدوار است با پیشنهادی 140 میلیون پوندی (154 میلیون یورو) لیورپول را برای فروش این مهاجم گلزن متقاعد کند.

بعید به نظر می‌رسد لیورپول با فروش مهاجم سنگالی خود که در برنامه‌های اصلی یورگن کلوپ جای دارد، موافقت کند، اما پیشنهاد قابل‌توجه رئال مادرید ممکن است آنها را برای این کار وسوسه کند.

پیش از این نشریه «Le10Sport» فرانسه گزارش داده بود، مدیران باشگاه رئال مادرید با مدیر برنامه‌های مهاجم سنگالی تیم فوتبال لیورپول تماس گرفته‌ و در خصوص انتقال این بازیکن بحث و تبادل نظر کرده‌اند.

مانه 27 ساله که در سال 2016 با قراردادی پنج ساله به ارزش 34 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، تاکنون در 161 بازی برای این تیم به میدان رفته و 77 گل نیز به ثمر رسانده است.

این مهاجم سنگالی که تا پایان ماه ژوئن 2023 با لیورپول قرارداد دارد، این فصل هم در فرم و شکل خیلی خوبی است و در 38 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 18  گل‌زده و 12 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم