جام اتحادیه انگلیس| چلسی با هت‌تریک هاورتس صعود کرد/ آرسنال با غلبه بر لسترسیتی راهی دور چهارم شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای دومین شب از دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس، چهارشنبه شب چهار بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های فوتبال چلسی، آرسنال، اورتون و نیوکاسل جواز صعود گرفتند.

چلسی که در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تیم دسته اولی بارنزلی بود، میهمان خود را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبید. تامی آبراهام در دقیقه 19 گل نخست را زد. پس از او کای هاورتس خرید جدید آبی‌پوشان لندن در دقیقه 28 گلزنی کرد و اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند. راس بارکلی در دقیقه 49 اختلاف را به سه گل افزایش داد. هاورتس در دقیقه 55 خودش را دو گله کرد و 10 دقیقه بعد سومین گلش را هم به ثمر رساند تا برای اولین بار با پیراهن چلسی هت‌تریک کرده باشد. جشنواره گل چلسی در دقیقه 83 با گلزنی اولیویه ژیرو به پایان رسید.

در ورزشگاه کینگ‌پاور شهر لستر نیز دیگر تیم لندن یعنی آرسنال میزبان خود لسترسیتی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. گل نخست این بازی را کریستین فوکس بازیکن تیم لسترسیتی که در دقیقه 57 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد به ثمر رساند. دومین گل آرسنالی‌ها را هم ادوراد انکتیا در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد.

در سایر بازی‌ها اورتون با نتیجه 5 بر 2 از سد تیم دسته دومی فلیتوود تاون گذشت و تیم لیگ برتری نیوکاسل هم با نتیجه 7 بر صفر بر تیم دسته سومی مورکام غلبه کرد.

دیدارهای دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس امروز (چهارشنبه) با سه بازی دنبال می‌شود که در مهمترین آنها منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها از ساعت 22:15 به وقت تهران میزبان تیم دسته اولی بورنموث خواهد بود و همزمان با این بازی لیورپول نیز به خانه تیم دسته دومی لینکلن سیتی می‌رود.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم