تکلیف بازی معلق پاری‌سن‌ژرمن – استانبول باشاک‌شهیر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام سایت یوفا دیدار نیمه‌ تمام تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و استانبول باشاک‌شهیر در ورزشگاه پارک دو پرنس در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) ادامه پیدا می‌کند.

در مصاف سه‌شنبه شب این دو تیم داور چهارم مسابقه با یک اظهارنظر نژادپرستانه جنجال‌آفرین شد. این جنجال در دقیقه 20 بازی شکل گرفت، زمانی که سباستین کولتسکو داور چهارم رومانیایی مسابقه در ارتباط بیسیم با اویدیو هاتگان داور مسابقه، برای اشاره به یک بازیکن خطاکار در ترکیب تیم ترکیه‌ای از لفظ «آدم سیاه» استفاده کرد.

 

با اینکه او با زبان مادری خود این لفظ را بیان کرد، بازیکنان تیم ترکیه‌ای متوجه موضوع شدند و به همین دلیل به شدت اعتراض کردند طوری که پیر وبو کمک مربی این تیم هم اخراج شد. علاوه بر او دمبا با مهاجم سابق چلسی نیز اخراج شد. با این حال اعتراض تیم ترکیه‌ای ادامه پیدا کرد و بازیکنان و مربیان این تیم به رختکن رفتند تا بازی به حالت تعلیق درآید.

با وجود پیشنهاد تیم داوری برای عوض شدن جای داور چهارم و کمک داور ویدئویی، بازیکنان تیم استانبول باشاک‌شهیر حاضر به بازگشت به زمین بازی نشدند. اکنون اما قرار بر این شده است که ادامه بازی از ساعت 21:25 امشب و همزمان با دو دیدار از بازی‌های شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی برگزار شود. پاری‌سن‌ژرمن در صورت کسب پیروزی در این بازی می‌تواند جای لایپزیگ را در صدر جدول گروه H بگیرد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم