تِراِشتگن جانشین کپا در چلسی می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «اکسپرس» مدعی شد باشگاه چلسی وضعیت مارک آندره تِراِشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا را زیرنظر دارد و امیدوار است بتواند در تابستان آینده او را جانشین کپا آریسابالاگا کند. این دروازه‌بان 27 ساله که قرارداد فعلی‌اش با کاتالان‌ها تا پایان ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد، پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن هم قرار داشت.

اخیراً یک خبرنگار اسپانیایی به نام یوئیس کانوت، در یکی از برنامه‌های ورزشی «رادیو کاتالونیا» فاش کرد که ‌تِراِشتگن شخصاً به او گفته است که احتمال دارد فصل آینده در بارسلونا بازی نکند، هرچند در ادامه شبکه تلویزیونی «ESPN» خبر داد مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند پیش از پایان سال 2020 قراردادی جدید به دروازه‌بان 27 ساله خود پیشنهاد دهند.

چلسی همچنین وضعیت آندره اونانا، دروازه‌بان آژاکس و جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان میلان را هم زیر نظر دارد که به نظر گزینه‌های در دسترس‌تری نسبت به تِراِشتگن هستند. با این وجود با توجه به شایعات مطرح شده در رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر اینکه لیونل مسی از مدیران باشگاه خواسته تا تِراِشتگن را در پایان فصل در لیست فروش بگذارند، او هم می‌تواند گزینه در دسترسی برای چلسی باشد.

در سوی دیگر کپا، گرانقیمت‌ترین دروازه‌بان جهان هم که در هفته‌های گذشته مورد بی‌مهری فرانک لمپارد قرار گرفته و نیمکت‌نشین شده بود، مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد، به همین خاطر مدیران باشگاه چلسی چشم به جذب گزینه‌های احتمالی دارند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم