توتی مؤسسه استعدادیابی فوتبال تأسیس کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی برنامه بعدی حرفه فوتبالی‌اش را اعلام کرد که آن کار به عنوان استعدادیاب و ارائه کننده خدمات مشاوره‌ای به باشگاه‌‌ها و بازیکنان است.

توتی این خبر را در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد و آن را آغاز یک ماجرای جدید برای دوران کاری خود در حوزه فوتبال دانست.

کاپیتان سابق تیم فوتبال رم در حالی تصمیم گرفته ارتباط خود را با دنیای فوتبال حفظ کند که نه دوران بازیگری‌اش و دوران پس از آن که به عنوان دستیار مونچی مدیرورزشی سابق جالوروسی فعالیت می‌کرد، پایان چندان شیرینی نداشتند. دوران بازیگری توتی با اختلاف با لوچانو اسپالتی سرمربی سابق رم و دوران مدیریتی‌اش با اختلاف با مدیران و مالک باشگاه پایتخت ایتالیا به پایان رسید.

توتی در صفحه شخصی خود نوشته است: با کمال افتخار، من اعلام می‌کنم که دو مؤسسه مشاور و ارائه خدمات فنی به باشگاه‌ها و بازیکنان در شهر رم تأسیس کرده‌ام. یکی از آنها مؤسسه CT10 و دیگری مؤسسه استعدادیابی IT است.

 

توتی 43 ساله که با تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 شد، پس از آویزان کردن کفش‌هایش در سال 2017، در کادر مدیریتی این باشگاه مشغول به کار شد اما سال گذشته فاش کرد که نقش او در این باشگاه به نوعی تشریفاتی بوده و به همین دلیل ترجیح داده که این باشگاه را ترک کند.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم