توافق 72 میلیون پوندی چلسی و بایرلورکوزن برای خرید هاورتس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی در آستانه ثبت ششمین خرید بزرگش در این تیم قرار دارد چرا که آبی‌های لندن با پیشنهادی 72 میلیون پوندی توانسته‌اند نظر باشگاه بایرلورکوزن را برای فروش کای هاورتس جلب کنند.

پیتر بُس سرمربی لورکوزن اخیراً اعلام کرد که امیدی به بازگشت هاورتس به تمرینات این تیم ندارد و اکنون به نظر می‌رسد که ناامیدی او بی‌دلیل نبوده است. هاورتس قرار است به زودی عازم انگلیس شود تا پس از هفته‌ها مذاکره با باشگاه چلسی سرانجام تست پزشکی این باشگاه را انجام بدهد و پس از آن قراردادی که ارزش آن با احتساب پاداش‌ها می‌‌تواند به 90 میلیون پوند برسد را امضا کند.

چلسی با جذب هاورتس نه تنها رقم کل خریدهای تابستانی‌اش را به 200 میلیون پوند افزایش می‌دهد بلکه رکوردی جدید در تاریخ خود برای خرید یک بازیکن به ثبت می‌رساند. رکورد قبلی گران‌ترین خرید در چلسی متعلق به کپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی تیم است که سال 2018 با قراردادی 71.6 میلیون پوندی از تیم اتلتیک بیلبائو راهی چلسی شد.

 

تیمو ورنر ستاره سابق لایپزیگ و حکیم زیاش بازیکن سابق آژاکس دو خرید مهم دیگری هستند که لمپارد در تابستان اسال انجام داده است. بن‌چیلول از لسترسیتی، تیاگو سیلوا از پاری‌سن‌ژرمن و مالانگ سار از تیم نیس فرانسه هم دیگر بازیکنانی بوده‌اند که تابستان امسال به آبی‌های لندن ملحق شده‌اند.

پاتریک شیک هافبک اهل جمهوری چک تیم فوتبال رم که به صورت قرضی در لایپزیگ بازی می‌‌کند، دیگر بازیکنی است که گفته می‌شود چلسی قصد دارد در بازار تابستانی امسال به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم