توافق اینتر و برشا بر سر انتقال تونالی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «کوریره دی‌ برشا» خبر داد دو باشگاه اینتر و برشا بر سر انتقال ساندرو تونالی به جمع شاگردان آنتونیو کونته با قرارداد قرضی یک ساله با بند اجباری خرید 35 میلیون یوروی در تابستان 2021 به توافق رسیده‌اند.

طبق این گزارش، این هافبک 20 ساله برای یک سال حضور قرضی در اینتر دستمزدی معادل 2.5 میلیون یورو از نراتزوی دریافت خواهد کرد و با قطعی شدن قراردادش با اینتر تا سال 2024 در این تیم خواهد بود. قرار است تونالی روز دوشنبه به شهر میلان سفر کند تا فرایند پیوستنش به اینتر را نهایی کند.

تونالی که تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت قرارداد برشاست، این فصل در 35 بازی برای برشا به میدان رفته و موفق شده هفت پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش بسازد و یک گل زده نیز به نامش به ثبت رسیده است. باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، منچستریونایتد، آرسنال، فیورنتینا، بارسلونا، ناپولی و پاری‌سن‌ژرمن هم وضعیت تونالی را زیر نظر داشتند.

این هافبک ایتالیایی که بسیاری او را با آندره‌آ پیرلو اسطوره فوتبال ایتالیا مقایسه می‌کنند، از سال 2012 عضو باشگاه برشاست و در سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، با بازی‌های درخشانش در این تیم موفق شد در سن 19 سالگی هم به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم