تمامی مسابقات فوتبال اسپانیا تا اطلاع ثانوی تعلیق شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و سازمان لیگ این کشور با انتشار بیانیه‌ای مشترک از تعلیق تمامی مسابقات تحت نظارت این دو سازمان تا اطلاع ثانوی خبر دادند.

با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا و بالا رفتن تعداد جان باختگان، مدت تعلیق مسابقات فوتبال این کشور از جمله لالیگا تمدید شده است.

پیش از این قرار بود که تنها دو هفته از مسابقات لالیگا به تعویق بیفتد اما با تمدید وضعیت اضطراری در اسپانیا تا 11 آوریل (23 فروردین) خوشبینانه‌ترین تاریخ برای از سر گرفته شدن مسابقات فوتبال در این کشور 23 آوریل (چهارم اردیبهشت) است. در واقع این جزو تاریخ‌‌هایی است که در تقویم پیشنهادی به یوفا دیده می‌شود. در همین حال امکان دارد که تا روز دهم می (21 اردیبهشت) همه مسابقات تعلیق باشند. از سوی اسپانیایی‌ها هرچند هنوز هیچ تاریخ رسمی اعلام نشده است.

در بیانیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اسپانیا آمده است که تعلیق مسابقات تا زمانی که مقامات کشوری مجوز این کار را ندهند و وضعیت را سالم ارزیابی نکنند، ادامه خواهد داشت. این در حالیست که چندی پیش لیگ‌های اروپایی به یوفا وعده دادند که مسابقات خود را تا پایان ماه ژوئن (10 تیر) به پایان برسانند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم