تغییر برنامه پخش فیلم Halloween 3

یونیورسال اعلام کرد که برنامه اکران فیلم Halloween Ends تغییر کرده و حالا این فیلم ترسناک به‌صورت همزمان در سالن‌های سینما و شبکه پیکاک اکران خواهد شد.

برنامه اکران فیلم Halloween Ends تغییر پیدا کرده است. یونیورسال اعلام کرد فیلم Halloween 3 که سومین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم اسلشری هالووین است، اکنون قرار است به شکل همزمان در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر)‌ در سالن‌های سینما و شبکه آنلاین پیکاک اکران شود. این اتفاق درواقع مشابه اتفاقی است که سال گذشته برای فیلم Halloween Kills رخ داد که توانست عملکرد خوبی نیز در گیشه داشته باشد.

بدین ترتیب کاربران بخش پریمیوم یا پریمیوم پلاس سرویس استریم پیکاک می‌توانند فیلم Halloween Ends را همزمان با اکران جهانی آن تماشا کنند. همچنین پوستر جدیدی از فیلم هالووین 3 منتشر شده است که در آن شاهد حضور لوری استرود و مایکل مایرز هستیم.

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جیمز جود کورتنی و نیک کسل در نقش نیک کسل/مایکل مایرز، اندی متیچاک، ویل پاتون، کایل ریچاردز، مایکل اولری، روهان کمپبل و عمر درسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Halloween Ends حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت گذشته فیلم هالووین، دیوید گوردون گرین وظیفه کارگردانی و دنی مک‌براید وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم هالووین به پایان می‌رسد را بر عهده داشته‌اند.

فیلم هالووین در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. این فیلم ترسناک درنهایت موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و پس از این موفقیت، یونیورسال به ساخت دو دنباله دیگر از فیلم Halloween چراغ سبز نشان داد. فیلم Halloween Kills که قسمت دوم فیلم هالووین است، سال گذشته در سالن‌های سینما و سرویس استریم پیکاک اکران شد و نقدهای متوسطی را دریافت کرد و این فیلم اسلشر و ترسناک بیش از ۱۳۱/۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

منبع DarkHorizons