تراشتگن از حضور در اردوی تیم ملی آلمان خودداری کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا با هماهنگی با یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در اردوی این تیم برای بازی‌‌های ملی این هفته و هفته آینده خودداری کرد.

تراشتگن با اینکه هفته گذشته به دروازه بارسلونا برگشت و در بازی‌های این تیم مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان و رئال بتیس در لالیگا عملکردی فوق‌العاده داشت، از یواخیم لو خواسته که به او اجازه دهد در بارسلونا بماند و روی بالا بردن سطح آمادگی جسمانی خود به خاطر دوری دو ماه و نیمی‌اش از میادین کار کند.

طبق گزارش نشریه بیلد آلمان، تراشتگن در تماسی که با لو داشته به او گفته که احساس می‌کند هنوز برای دفاع از سنگر ژرمن‌ها صد درصد آماده نیست و به همین دلیل هم لو با درخواستش موافقت کرده است. تراشتگن به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو بازی‌های ابتدای فصل بارسلونا را از دست داد و به و به تازگی به تمرینات این تیم برگشته است.

 

با خودداری تراشتگن از سفر به آلمان، لو از کوین تراپ (دروازه‌بان اینتراخت فرانکفورت)، برند لنو(دروازه‌بان آرسنال) و اولیور بائومان (دروازه‌بان هوفنهایم) به عنوان ذخیره‌های مانوئل نویر سنگربان بایرن مونیخ برای بازی‌ مقابل تیم‌های ملی اوکراین و اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا و بازی دوستانه مقابل جمهوری چک دعوت به عمل آورده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم