تذکر ستین به دستیارش به خاطر پرخاشگری‌هایش در ال‌کلاسیکو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکشنبه هفته جاری برای بارسایی‌ها یکی از بدترین روزهای فصل جاری بود. آنها در دومین ال‌کلاسیکوی فصل هم از پس رقیب دیرینه‌شان برنیامدند و در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو نه تنها با نتیجه 2 بر صفر باختند، بلکه نمایش چندان دلچسبی هم ارائه نکردند.

این بازی اما ظاهراً فشار عصبی زیادی به ادر سارابیا دستیار کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال بارسلونا وارد کرده و او که در حالت عادی هم آدم پراسترسی است را مضطرب‌تر کرده بود.

به نوشته آ اِس سارابیا در جریان مسابقه از عملکرد برخی بازیکنان بارسلونا به شدت حرص خورده و هر بار که یکی از آنها دچار اشتباهی فردی یا تاکتیکی می‌شد، روی نیمکت با الفاظی تند خشم خود را ابراز می‌کرد.

این اولین تجربه مربیگری کیکه ستین و سارابیا در ال‌کلاسیکو بود و عملکرد ضعیف بازیکنان تیم آنها را به شدت تحت فشار قرار داد. در این میان برخلاف ستین که چهره خونسرد و آرامی داشت، دستیار او چندین بار از کوره در رفت و دیگر نیمکت‌نشینان بارسلونا هم شاهد این رفتار او بودند. این در حالیست که هنوز بیش از دو ماه از ورود او به نوکمپ نمی‌گذرد.

طبق تصاویری که دوربین‌های یک برنامه تلویزیونی در اسپانیا از لحظات پرخاش‌های سارابیا ضبط کرده، او سه جمله تند را به زبان آورد که شدت خشمش را از وضعیت بازی نشان می‌داد. اگرچه حالت‌های عصبی سارابیا برای بسیاری از اهالی فوتبال اسپانیا شناخته شده است – او پیش از این هم درگیری‌های لفظی زیادی با اعضای تیم‌های رقیب و نیز داوران داشته که برایش محرومیت‌ها و مجازات‌های مختلفی را به همراه داشته- اما کیکه ستین سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها این بار ترمزش را کشیده است.

او پس از بازی و قبل از بازگشت به رختکن به ساربیا هشدار داده که نباید با لحنی پرخاشگرانه با بازیکنان بارسلونا صحبت کند، چون شرایط رختکن این تیم با دیگر تیم‌هایی که این دو در آنجا کار کرده‌اند، فرق دارد و آنها حاضر به پذیرش چنین رفتارهایی از سوی کادر فنی تیم نیستند. از این رو سرمربی سابق بتیس سعی کرده که سارابیا را آرام کند و به او بفهماند که تنها با حفظ خونسردی اجازه دارد مسائل تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد کند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم