تاریخ اکران فیلم The Flash سرانجام مشخص شد

شرکت برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران فیلم The Flash با بازی ازرا میلر را مشخص و اعلام کرده است.

کمپانی برادران وارنر،‌ در اقدامی ناگهانی، تاریخ اکران تمام فیلم‌های ابرقهرمانی دی‌سی را تغییر داده است. این کمپانی تاریخ اکران فیلم فلش (The Flash) را برای چندین بار به تاخیر انداخته است. این فیلم قرار است هفت ماه دیرتر اکران شود.

برای سال‌ها است که قرار است فیلمی مستقل از شخصیت فلش با بازی ازرا میلر (Ezra Miller) ساخته شود. با اینکه این فیلم در ابتدا با مشکلات زیادی همچون خارج شدن کارگردان‌ها از آن روبرو بود اما در سال‌های اخیر،‌ این پروژه بسیار پیشرفت کرده بود.

فیلم «فلش» قرار است برای اولین بار به مسئله مولتی‌ورس و سفر در زمان در دنیای سینمایی دی‌سی اشاره کند. همین، این امکان را فراهم می‌کند تا شخصیت بتمن با بازی مایکل کیتون (Michael Keaton) در این فیلم حضور داشته باشد. این فیلم همچنین قرار است برای اولین بار شخصیت سوپرگرل با بازی ساشا کیل (Sasha Calle) را در دنیای سینمایی دی‌سی معرفی کند.

کارگردانی فیلم «فلش» را اندی موسکیتی (Andy Muschietti) در دست دارد. این فیلم، از جمله فیلم‌های دنیای دی‌سی به شمار می‌رود که طرفداران برای آن بسیار هیجان‌زده هستند. با این حال، به نظر می‌رسد که آن‌ها برای دیدن این فیلم باید بیشتر صبر کنند.

کمپانی برادران وارنر در اقدامی غیرمنتظره، تاریخ اکران تمام فیلم‌های آینده دی‌سی را تغییر داده است. فیلم «فلش» قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود. این تاریخ اکران جدید نسبت به تاریخ اکران قبلی حدود هفت ماه تفاوت دارد.

این تاریخ اعلام شده برای فیلم «فلش»، تاریخ اکران قبلی فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam: Fury of the Gods) است. این فیلم،‌ تنها فیلمی است که اکران آن تاخیر نخورده و قرار است چندین ماه زودتر اکران شود. فیلم «شزم! خشم خدایان» قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران شود.

به دنبال تاخیر در اکران فیلم «فلش»، این امکان وجود دارد که عرضه فیلم بت‌گرل (Batgirl) در سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس نیز تاخیر بخورد. در این فیلم، قرار است شخصیت بتمن با بازی مایکل کیتون حضور داشته باشد؛ در حقیقت، اتفاقات فیلم «بت‌گرل» پس از فیلم «فلش» رخ می‌دهند. از همین رو، با توجه به تاخیر اکران فیلم «فلش»، فیلم «بت‌گرل» نیز دیرتر پحش خواهد شد. البته کمپانی برادران وارنر هنوز تاریخ دقیقی برای فیلم «بت‌گرل» اعلام نکرده‌ است.

منبع: اسکرین رنت