تاریخ اکران فیلم Bones and All مشخص شد

اخیرا تصویری تازه از فیلم Bones and All ساخته لوکا گوادانینو با بازی تیموتی شالامی در نقش اصلی منتشر شده است.

فیلم Bones and All جدیدترین اثر ساخته شده توسط لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) به شمار می‌رود که قرار است در ۷۹مین جشنواره فیلم ونیز در سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شود.

لوکا گوادانینو سابقه کارگردانی فیلم بسیار موفق مرا با نامت صدا کن (Call Me by Your Name) محصول سال ۲۰۱۷ و فیلم سوسپیریا (Suspiria) محصول سال ۲۰۱۸ میلادی را در کارنامه خود دارد. این تصویر تازه، تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) با موهایی رنگ شده را نشان می‌دهد که در کنار تیلور راسل (Taylor Russell) در پشت یک ماشین نشسته‌اند.

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام است که کامیل دی آنجلیس (Camille DeAngelis) آن را قلم زده است. دیوید کاجگانیچ (David Kajganich) نویسنده فیلم‌نامه اقتباسی این اثر است که سابقه همکاری با کارگردان لوکا گوادانینو را دارد.

این فیلم داستان دختر جوانی به نام مارن با بازی تیلور راسل را روایت می‌کند که در مسیر خود برای پیدا کردن پدرش است که هیچگاه او را ندیده و در همین حین نیز با فردی به نام لی با بازی تیموتی شالامی آشنا می‌شود. در حقیقت، مارن می‌خواهد پدرش را ملاقات کند و متوجه شود که چرا چنین علاقه شدیدی به کشتن مردم و اطرافیانش و سپس خوردن آن‌ها دارد.

مایک استولبارگ (Michael Stuhlbarg)، آندره هالند (André Holland)، دیوید گوردون گرین (David Gordon-Green) و مارک رایلنس (Mark Rylance) از جمله دیگر بازیگران این فیلم هستند. کمپانی MGM حق پخش و اکران این فیلم را بدست آورده این فیلم تحسین شده Bones and All در تاریخ ۲۳ نوامبر امسال (۲ آذر) برای اکران آماده خواهد شد.