تاریخ‌سازی سوارس در اولین بازی‌اش برای اتلتیکومادرید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس سوارس در پیروزی 6 بر یک شب گذشته اتلتیکومادرید مقابل گرانادا در هفته سوم لالیگا دو گل آخر تیمش را زد و پاس گل چهارم آن را هم داد. درخشش این بازیکن 33 ساله در حالی بود که اولین بازی‌اش برای اتلتیکومادرید را پس از پیوستن به این تیم در هفته گذشته تجربه می‌کرد و در دقیقه 70 هم به عنوان بازیکن تعویضی به جای دیه‌گو کاستا به میدان رفته بود. او تنها دو دقیقه پس از ورودش به میدان به مارکوس یورنته پاس گل داد و بعد از آن هم 2  گل به ثمر رساند.

با این 2 گل سوارس به اولین بازیکن اتلتیکومادرید در قرن 21 تبدیل شد که در اولین بازی‌اش برای این تیم 2 گل زده است.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید درباره بازیکنی که با این تیم قرارداد دو ساله بسته است، گفت: بیشتر از گل‌های سوارس، پاس گلش، فرارهایش و حرکاتش برای من تحسین‌برانگیز بود. تعویض‌هایی که انجام دادیم به ما قدرت مضاعف داد. کیفیت بازی ویتولو، قدرت مارکوس یورنته، آگاهی توماس پارتی و توجیه بودن سوارس نسبت به کاری که باید انجام می‌داد یعنی بازی برای تیم، اوضاع را برای ما بهتر کرد.

سیمئونه افزود: اینکه ما بتوانیم در این فصل در رقابت با رئال مادرید و بارسلونا موفق باشیم به عملکرد خودمان بستگی دارد. ورود یک بازیکن مهم باعث تقویت تیم می‌شود اما تیم ما قبل از این هم داشت به خوبی بازی می‌کرد. ورود سوارس در تیم ما باعث ایجاد یک رقابت داخلی سالم و خوب می‌شود و اگر 23 بازیکن تیم میزان دقایقی که قرار است بازی کنند را قبول کنند، مطمئنم که می‌‌توانیم رقابت خوبی با سایر تیم‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم