تأکید لمپارد بر جذب بازیکن در پی پیروزی چلسی مقابل هال‌سیتی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در دور چهارم جام حذفی انگلیس مقابل هال‌سیتی به برتری 2 بر یک دست یافت و به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: ما بازی را در کنترل خود داشتیم اما از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده نکردیم. ما بازی خوبی ارائه کردیم اما نتوانستیم زودتر کار هال‌سیتی را تمام کنیم. در واقع ما خودمان برای خودمان مشکلاتی را به وجود آوردیم.

وی افزود: ما مقابل دروازه هال‌سیتی تلاش زیادی کردیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌های خود بهره لازم را ببریم. من احساس می‌کنم از این حیث رکوردشکنی کردیم. ما درصد بالایی از مالکیت توپ و شوت به دروازه را داشتیم اما در نهایت این آمار به حساب نمی‌آید. ما باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. در دقایق پایانی بازی هم مرتکب اشتباهی شدیم و هال‌سیتی را در موقعیت دو به دو قرار داریم.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی همچنین با اشاره به نیاز این باشگاه برای جذب بازیکن پس از لغو محرومیتی که فیفا برای‌شان در نظر گرفته بود، اظهار داشت: در حال حاضر حرکتی در نقل‌وانتقالات نکرده‌ایم که بخواهم در موردش صحبت کنم. ما در تابستان از جذب بازیکن محروم بودیم و این به ما لطمه زد. ما ادن اِزار، یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان‌مان را در تابستان از دست دادیم. وظیفه من این است که با کار روزانه باعث بهتر شدن بازیکنانم شوم و در مقابل باشگاه با آوردن بازیکنان جدید مسیر حرکتی ما را شکل می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم