بیوگرافی به آفرید غفاریان بازیگر دهه هفتادی

به آفرید غفاریان یک بازیگر جوان دهه هفتادی است که در ۳۰ دی ماه سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. وی با تحصیلات آکادمیک در رشته تئاتر و نیز همکاری با بزرگان عرصه بازیگری، وارد حرفه بازیگری شد.

آغاز با معجونی

خانم غفاریان در هنرستان نمایش خواند و اولین بار بصورت حرفه ای سال 1392 وقتی 20 ساله بود با نمایش باغ آلبالو به کارگردانی حسن معجونی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت. او در سال 94 هم با نمایش ستوان اینیشمور چندین باره با معجوبی همکار کرد.

منشی دندانپزشکی و ورود سینما

خانم غفاریان که سال ها بعنوان منشی و دستیار در یک مطب دندانپزشکی کار می کرد در سال 1395 از طریق رابطه دکتر با مهدی کرم پور کارگردان به فیلم جدید او معرفی شد. کرم پور که به دنبال بازیگر جوانی بود که تابحال کار سینما نکرده باشد و از پس یک نقش پردیالوگ بر بیاید بعد از تست او را برای بازی در نقش سوفی برای فیلم سوفی و دیوانه انتخاب کرد. به این ترتیب در سال 95 وقتی 23 ساله بود اولین بار جلوی دوربین رفت.

شهرزاد و ماهواره

سریال شهرزاد را دنبال نکردم و نمی توانم نظر کامل بدهم، اما آنچه دیدم همان سریال های ماهواره ای در قالب شبکه نمایش خانگی بود، قباد یا فرهاد !

مشاوره با روانشناس

بنظرم بازیگر برای بازی کاراکترهای مختلف 100 درصد نیاز به مطالعات روانشناسی دارد، من خودم به شخص روانشناسی را سراغ دارم که درباره هر نقش با او مشورت می کنم.

ازدواج

به آفرید غفاریان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شبکه نمایش خانگی

سریال شبکه مخفی زنان

سینما

فیلم مردی بدون سایه

فیلم درساژ

فیلم سوفی و دیوانه