بوفون: رونالدو یکی از دلایل بازگشتم به یوونتوس بود/ می‌خواهم پیراهن نوه مالدینی را هم به کلکسیونم اضافه کنم!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری خارج از خانه در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، مقابل میلان در حالی به تساوی یک – یک رضایت داد که اگر واکنش‌های خوب دروازه‌بان 42 ساله‌اش جان لوئیجی بوفون نبود، امکان داشت بازنده میدان را ترک کند.

بوفون پس از بازی به شبکه رای اسپورت گفت: دلیل اینکه هنوز دارم بازی می‌کنم این است که باور دارم می‌توانم در سطحی بالا به کارم ادامه دهم. شرایطی پیش می‌آید، مانند همین بازگشتم به یوونتوس، که به من انگیزه بیشتری می‌دهد، چون یکسری روابط بین فردی وجود دارد که سبب می‌شود احساس مسئولیتم و انگیزه‌هایم افزایش پیدا کند.

سنگربان کهنه‌‌کار یوونتوس درباره عملکرد تیمش مقابل میلان گفت: من پاسکاری‌مان را دوست داشتم، چون دوباره خیلی نرم و روان توپ را بین خودمان رد و بدل می‌کردیم، اما آن‌طور که باید و شاید در یک سوم دفاعی حریف موقعیت گلزنی ایجاد نکردیم. تساوی یک – یک نتیجه خوبی است آن هم با توجه به چیزهایی که در جریان بازی رخ داد. با این حال این نتیجه‌ای نیست که به شما اجازه دهد با خیال راحت به استقبال بازی برگشت بروید.

 

میلان برای بازی برگشت سه مهره کلیدی‌اش تئو هرناندس، سامو کاستی‌یخو و زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل محرومیت از دست داد.

بوفون در این باره هم اظهار داشت: نمی‌دانستم که ایبرا محروم می‌شود و راستش را بخواهید وقتی فهمیدم که او محروم شده است، لبخند زدم. خیلی‌ها تردید داشتند که بازگشت ابراهیموویچ به میلان موفقیت‌آمیز باشد، اما در سن 38 سالگی او هنوز هم دارد تأثیرگذار بازی می‌کند. برای ارزیابی بازیکنان شما باید عملکرد آنها را بررسی کنید نه تاریخ تولدشان را. من برای ابراهیموویچ خیلی خوشحالم. او یک قهرمان خارق‌العاده است.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در یازدهمین بازی متوالی‌اش برای بانوی پیر گلزنی کرد و با این گل تیمش را از شکست نجات داد.

بوفون در تمجید از هم‌تیمی پرتغالی‌اش هم گفت: رونالدو باور نکردنی است. باید اعتراف کنم یکی از دلایلی که به یوونتوس برگشتم داشتن فرصت بازی و تمرین کردن در کنار کریستیانو رونالدو بود.

سنگربان پیشین تیم ملی ایتالیا سن‌سیرو را با پیراهن دانیل مالدینی، پسر پائولو مالدینی اسطوره میلان ترک کرد. او که زمانی رقیب پدر بازیکن روسونری بود، تأکید کرد: من در کلکسیونم پیراهن انریکو کیه‌زا و پسر، ژرژ وه‌آ و پسرش و پائولو مالدینی و پسرش را دارم. حالا منتظر نوه‌های آنها هستم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم