بوسکتس: از سرگیری لالیگا دشوار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات لالیگای اسپانیا به مانند دیگر رویدادهای ورزشی این کشور از تاریخ 12 مارس (22 اسفند) در پی شیوع گسترده ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده و زمان از سرگیری این مسابقات در هاله‌ای از ابهام است، این در حالی است که خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا پیش از این گفته بود که احتمال دارد مسابقات فوتبال در این کشور از تاریخ 18 مِی (29 اردیبهشت) از سر گرفته شود و تا پایان ماه ژوئن هم خاتمه یابد. کشور اسپانیا در حال حاضر با ثبت 180 هزار و 659 نمونه مثبت، یکی از بالاترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا (کووید 19) را دارد که از این بین نزدیک به 19 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سرخیو بوسکتس در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «کادنا کوپه» اسپانیا گفت: به اعتقاد من از سرگیری مسابقات لالیگا دشوار خواهد بود. من فکر نمی‌کنم که بشود این کار انجام شود. به شخصه در ابتدا می‌خواستم ببینم که چگونه این بیماری گسترش می‌یابد و اکنون به نظر می‌رسد که به اوج خود رسیده است. منتظر خبرهای خوب هستم. به نظرم در این شرایط از سرگیری مسابقات دشوار خواهد بود چون سفر رفتن و جمع کردن همه دور هم سخت است و این مشکل‌ساز خواهد بود.

هافبک اسپانیایی آبی‌واناری‌ها همچنین در خصوص کارهایی که در روزهای قرنطینه انجام می‌دهد، اظهار داشت: این وضعیت دشواری است که در آن قرار داریم و بدتر از آن عدم قطعیتی است که این وضعیت به وجود می‌آورد. با این حال اکنون می‌توانم زمان بیشتری را با فرزندانم سپری کنم. این روزها خیلی با توپ کار نمی‌کنم، اما یک الگوی تمرینی هفتگی داریم که مربیان بدنسازی تیم برای ما طراحی کرده‌اند و باید هر روز آن را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم