بوبان اخراج شود، ابراهیموویچ تمدید نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد که روزهای حضور زونیمیر بوبان به عنوان مدیر ورزشی در باشگاه میلان به پایان رسیده و زمزمه‌هایی مبنی بر اعلام جدایی رسمی او از روسونری تا امشب (سه‌شنبه) وجود دارد.

بوبان اخیراً مصاحبه‌ای با نشریه گاتزتا دلواسپورت انجام داد و در آن ادعا کرد که گروه الیوت به عنوان مالک باشگاه میلان او و دیگر مدیران باشگاه را دور زده و در پشت پرده قصد دارد مربی جدیدی را برای تیم انتخاب کند که گویا این مربی جدید هم رالف رانگنیک آلمانی است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه الیوت قصد دارد به رانگنیک پستی بی‌نظیر در فوتبال ایتالیا بدهد که مربی سابق لایپزیگ را علاوه بر هدایت میلان عهده‌دار مسئولیت استعدادیابی و مدیر ورزشی نیز می‌کند و به این ترتیب او همزمان باید در چند نقش فعالیت کند.

چندین منبع خبری در ایتالیا از جمله شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و کوریره دلا‌سرا مدعی شده‌اند که بوبان به خاطر اظهاراتش درباره مالکان باشگاه، امشب اخراج می‌شود.

در همین حال گزارش‌های دیگری منتشر شده مبنی بر اینکه پائولو مالدینی دیگر مدیر باشگاه میلان که همراه با بوبان وارد کادر اجرایی این باشگاه شد نیز بعد از او راه خروج از روسونری را در پیش خواهد گرفت.

آشفتگی‌های موجود در میلان به همین جا ختم نمی‌شود. طبق اعلام نشریه توتو اسپورت ایتالیا زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان که با تلاش‌های بوبان و مالدینی راهی این تیم شد، در صورتی که این دو نفر قرمزومشکی‌پوشان را ترک کنند، حاضر به تمدید قراردادش نخواهد شد. این نشریه همچنین نوشته؛ از آنجایی که مینو رایولا مدیربرنامه‌های زلاتان دل خوشی از مالکان باشگاه میلان ندارد، ممکن است مانع تمدید قرارداد دیگر بازیکنان تحت‌نظرش از جمله جان لوئیجی دوناروما با روسونری شود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم