بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی

سریال ایرانی چی ببینیم؟ اگر دنبال پرطرفدارترین سریال های ایرانی هستید و می‌خواهید سریالی ببینید که ارزش دیدن آن را داشته باشد، در ادامه لیست بهترین سریال های ایرانی را میبینید. ما در سایت هکس دانلود لیست بهترین های سریال ایرانی را بصورت مداوم با سریال های جدید و محبوب بروزرسانی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

با ورود شبکه نمایش خانگی به پلتفرم های آنلاین، رقابت آثار نمایش خانگی و سریال های تلوزیونی بسیار تنگاتنگ شده بصورتی که بسیاری از دنبال کنندگان سریال های ایرانی به سریال های شبکه نمایش خانگی روی آورده اند، با این حال سریال های تلوزیونی نیز مخاطب خود را دارند. ما در ادامه به سریال هایی میپردازیم که در سایت هکس دانلود بسیار پرطرفدار بوده و بسیاری از مخاطبان را به خود جذب کرده اند.

پرطرفدارترین سریال های ایرانی

  • سریال شاهگوش
  • سریال مانکن
  • سریال ساخت ایران
  • سریال سالهای دور از خانه
  • سریال شهرزاد
  • سریال قورباغه
  • سریال هیولا
  • سریال گاندو
  • سریال خاتون
  • سریال جیران
  • سریال یاغی

لیست بالا بدون ترتیب خاصی میباشد، استقبال مردم از سریال‌های ایرانی، فیلمسازان را تشویق می‌کند تا سریال‌های خود را سریع تر توزیع کنند. این روزها که تب ساخت سریال‌ها در شبکه نمایش خانگی بسیار داغ شده است قصد داریم در ادامه بهترین سریال های ایرانی را معرفی کنیم. میتوانید جهت دانلود سریال ایرانی مورد نظر خود از سایت هکس دانلود اقدام به دانلود آن سریال نمایید.

بهترین سریال های ایرانی

سریال شاهگوش

شاهگوش یک مجموعه‌ نمایش خانگی در 28 قسمت 60 دقیقه‌ای به کارگردانی سید داود میرباقری تولید شده در سال 1392 است. ساخت و تولید این سریال با چهره پردازی عبدالله اسکندری از سوم مرداد 1392 با حضور سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق ایران آغاز شده‌است. لازم به ذکر است محسن تنابنده در این مجموعه ویدئویی در سه نقش متفاوت بازی کرد. سریال شاهگوش یکی از سریال‌های مورد توجه شبکه نمایش خانگی بود. این سریال روایتی از پیگیریِ پرونده قتل یک کله‌پز در کلانتری‌ای به نام کلانتری 100 ملت بود. در جریان هر قسمت این سریال نیز موقعیت‌های طنز مختلفی رخ می‌دادند. مدتی پیش سریال «سال‌های دور از خانه» به‌عنوان اسپین آف سریال «شاهگوش» معرفی شد. میرباقری درباره انگیزه‎های خود برای ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی گفته است: بعد از تجربه 10 سال با مجموعه تاریخی “مختارنامه” جا داشت ارجاعی به گذشته خود داشته باشم. زمان آثاری چون نمایش‌های “دندون طلا”، “عشق آباد”، “زن کشی” و در ادامه این نوع فعالیت‎ها فیلم سینمایی “آدم برفی” را داشتم و حال می‌خواستم به پیشینه نمایشی خود برگردم. هر جا احساس می‎کنم کم می‌آورم، ارجاعی به حال و هوای نمایشی خود دارم. قصه “شاهگوش” هم جنبه نمایشی داشت و می خواستم روی آن متمرکز شوم.

سریال مانکن

سریال مانکن نام سریال ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی زاده کارگردان مجموعه های پر مخاطب سینما و تلوزیون است. حسین سهیلی زاده که در کانامه خود کارگردانی سریال های پرطرفداری را دارد «مانکن» را برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته است. “آوای باران”، “دلنوازان” “فاصله ها” و… از آثار شاخص این کارگردان هستند.

تصویربرداری سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده که در ۲۶ قسمت نگاشته شده، برای پخش از شبکه نمایش خانگی وارد روزهای آخر خود می شود.تهیه کننده «مانکن» درباره انتخاب نام این سریال عنوان داشت: در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی اسامی به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که به نوعی به آن مقوله اشاره‌ای شده باشد و منظور ما هم در این سریال ماجرای مانکن و مدلینگ و حضور دختر و پسرهای جوان به عنوان مانکن نیست. خصوصا اینکه درباره خانم‌ها محدودیت پخش داریم و در قالب سریال از آن استفاده نکردیم.

سریال ساخت ایران

ساخت ایران سریال ایرانی در ژانر کمدی، جنایی و درام میباشد که فصل اول آن در سال ۱۳۹۰ در ابتدا توسط شبکه خانگی و سپس در شبکه تهران پخش شد. کارگردان فصل اول سریال محمدحسین لطیفی است. این مجموعه در لبنان فیلم‌برداری شد. ساخت ایران ۲ در ادامه این مجموعه سال ۱۳۹۷ در نمایش خانگی منتشر شد. سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی به اتمام رسیده است که در شبکه نمایش خانگی و سایت هکس دانلود پخش شد.

سریال سالهای دور از خانه

سال‌های دور از خانه سریالی برای شبکه نمایش خانگی است که مجید صالحی کارگردانی آن را برعهده دارد. این سریال نخستین اسپین آف ایرانی است. این سریال کمدی، اسپین‌آف (Spin-off) مجموعه پرمخاطب شاهگوش است که در آن، داستان‌های جذابی از خنجری و زهره، دو شخصیت دوست داشتنی سریال روایت می‌شود. احمد مهرانفر و هادی کاظمی بازیگران نقش خنجری و زهره هستند و آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، خسرو احمدی بازیگران این سریال کمدی هستند.

سریال شهرزاد

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال 1394 در 28 قسمت و فصل دوم آن در سال 1396 در 15 قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در 16 قسمت در 21 خرداد 1397 پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام شد. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. شهرزاد یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه در شبکه نمایش خانگی ایران است.

شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی ، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند. حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال شهرزاد ، نویسندگی آن را نیز انجام داده، پیش از این مجموعه‌های پهلوانان نمی‌میرند ، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه و شب دهم را ساخته است.

سریال قورباغه

سریال قورباغه اولین سریال شبکه نمایش خانگی ساخته هومن سیدی، کارگردان و بازیگر برجسته سینمای ایران میباشد که ستارگانی چون نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی و فرشته حسینی در آن حضور دارند. من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم. این سریال در قالب ۱۵ قسمت از سایت هکس دانلود قابل دانلود میباشد.

سریال هیولا

سریال هیولا نام سریال جدیدی است که ویژه شبکه نمایش خانگی قرار است به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سیدمصطفی احمدی ساخته شود. از نکات جلب این سریال می توان به پایان دادن سال ها دوری مهران مدیری و پیمان قاسمخانی پس از سریال پرطرفدار شب های برره اشاره نمود. در این سریال فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی نقش زوجی را بازی می کنند که زندگی سالم و ساده ای دارند و مهران مدیری نقش مردی را بازی می کند که مسیر زندگی آنها را دچار تغییر می کند.

بیشتر بخوانید :‌ دانلود فیلم ایرانی از سایت هکس دانلود.

سریال گاندو

گاندو نام مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون ایران سریالی اجتماعی اکشن و جنایی است که برای پخش در خرداد ماه سال 1398 تهیه و تولید شد. نخستین قسمت این سریال 18 خرداد 1398 از شبکه سه تلویزیون ایران پخش شد. گاندو (Gando) نام گونه‌ای از تمساح در ایران است. او را شکارچی کمین‌گر نامیده‌اند که قدرت بالایی دارد. کارگردان سریال، جواد افشار است که پیش از این سریال کیمیا از او به نمایش درآمده بود. داستان سریال بر اساس یک داستان جاسوسی ساخته شده‌است.

سریال یاغی

سریال یاغی جدیدترین ساخته محمد کارت کارگردان 36 سال جوان و جوایای نام شیرازی که با فیلم سینمایی شنای پروانه به گیشه سینما پا گذاشت و توانست با این فیلم نگاهظرات منتقدین و تماشاگران را به خود جذب نماید این کارگردان جوان حال تصمیم گرفته با یاغی پا به عرصه شبکه نمایش خانگی بگذارد او در فیلم ها و سریال های خود سکانس های جذابی را روایت می کند و میتواند از توانایی های بازیگر خود به خوبی استفاده کند این را میتوان در شنای پروانه به خوبی مشاهده کرد. میتوانید جهت دانلود سریال یاغی از سایت هکس دانلود اقدام نمایید.

سریال خاتون

سریال شبکه نمایش خانگی خاتون به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان محصول سال 1400 در ایران میباشد. سریال خاتون در ژانر تاریخی و درام می‌باشد و داستان سریال خاتون داستانی از خانواده‌ای است که در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولات می‌شود. این سریال در قالب ۲۳ قسمت از سایت هکس دانلود پخش شد.

اشکان خطیبی، بابک کریمی، بهناز جعفری، بیژن امکانیان، پژمان بازغی، رویا نونهالی، ستاره اسکندری، ستاره پسیانی، سروش صحت، شبنم مقدمی، غزل شاکری، مهران غفوریان، نگار جواهریان و… در سریال خاتون به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال جیران

جیران سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه محصول سال 1400 میباشد. حسن فتحی بعد از تجربه موفقیت آمیز سریال شهرزاد و بعد از تمام شدن فیلم سینمای مست عشق که از بازیگران ایرانی و ترکیه ای در آن استفاده کرده بود در جدیدترین اثر خود که دوباره برای شبکه نمایش خانگی آماده می شود به زندگی ناصرالدین شاه می پردازد. جیران دومین سریال شبکه نمایش خانگی از حسن فتحی می باشد. این سریال درمورد زندگی ناصر الدین شاه است و به اتفاقات بعد از مرگ امیرکبیر میپردازد.

منبع: پرطرفدارترین سریال های ایرانی