بهترین ساعت های مردانه پتک فیلیپ Patek Philippe

پتک فیلیپ Patek Philippe بیش از 180 سال است که ساعت های لوکس تولید می کند و با طرح ها، تکنیک ها و پیچیدگی های جدید نوآوری می کند. این برند حتی در کنار Vacheron Constantin و Audemars Piguet در ساعت های مقدس ترینیتی مورد احترام قرار می گیرد. در بازار ساعت امروزی، Patek Philippe سالانه حدود 70000 ساعت در 140 مدل مختلف تولید می‌کند که شامل مجموعه‌ای از ساعت‌های زنانه می‌شود.

Patek Philippe به خاطر ساعت‌های لباس کلاسیک و پیچیدگی‌های بزرگ در فلزات گرانبها شهرت دارد، اما آنها همچنین برخی از محبوب‌ترین ساعت‌های ورزشی فولاد ضد زنگ را تولید می‌کنند. درباره برخی از محبوب ترین ساعت های Patek Philippe بیشتر بدانید. همچنین میتوانید ساعت مچی پتک فیلیپ را از فروشگاه اینترنتی بی واچ خریداری کنید.

معرفی بهترین ساعت های مچی پتک فیلیپ

1. Nautilus 5711/1A

Nautilus 5711/1A

ناتیلوس نمادی از زمان عرضه اولیه در دهه 1970، مدتهاست که مورد علاقه کلکسیونرها بوده است. 5711 در سال 2006 به مناسبت 30 سالگی این مدل عرضه شد. صفحه مرجع آبی 5711/1A دارای صفحه مدرج آبی/مشکی پررنگ، و بدنه فولادی براق به روز شده است. 5711 از آن زمان با صفحه سفید و فلزات گرانبها عرضه شده است. در اوایل سال 2021، Patek Philippe اعلام کرد که این مدل بسیار مورد توجه را متوقف خواهد کرد.

 

2. Aquanaut 5167/1A-001

بهترین ساعت های مردانه پتک فیلیپ

مجموعه جدیدتر از خانواده‌های مدل Patek Philippe، Aquanaut بود که در سال 1997 راه‌اندازی شد. به عنوان همتای اسپرت‌تر برای Nautilus دیده می‌شود و خانواده مدل را می‌توان با یک دستبند یا بند لاستیکی Tropical پیدا کرد. برای اطلاعات بیشتر، مروری کامل بر تاریخچه Aquanaut را بخوانید. مرجع 5167/1A-001 کاملاً با یک دستبند استیل ضد زنگ جفت شده است. 5167 دارای سبک صفحه شماره گیری به روز شده نسبت به 5065A قبلی است که منحنی برجسته تری در برجسته سازی دارد.

 

3. Calatrava Pilot Travel Time 5524G-001

بهترین ساعت های مردانه پتک فیلیپ

Calatrava Pilot Travel Time که در سال 2015 راه اندازی شد، افزودنی منحصر به فرد به استایل رسمی مجموعه کالاتراوا است. در حالی که ساعت‌های خلبانی معمولاً از فولاد ساخته می‌شوند، این مدل فقط با طلای سفید عرضه شد. از آن زمان تاکنون با رنگ رزگلد به بازار عرضه شده است. این ساعت دارای کالیبر زمان سفر CH 424 S C FUS است و زمان محلی و منزل را به راحتی روی صفحه نمایش می دهد.

 

4. Grand Complics 5270G-001

بهترین ساعت های مردانه پتک فیلیپ

5270G-001 اولین کرنوگراف تقویم دائمی داخلی بود. این پیکربندی شماره‌گیر دارای مقیاس سرعت سنج نیست و تاریخ شعاعی در ساعت 6 درون نشانگرهای سبک راه‌آهن قرار می‌گیرد. نسل‌های بعدی این مدل، مانند 5270G-018، دارای ترازو تاکی‌متر و تاریخ شعاعی هستند که در ساعت 6 کمی مقیاس را کاهش می‌دهند. گردآورنده‌ها و خبره‌ها اغلب از این به عنوان ارجاعات «بدون چانه» در مقابل «چانه» یاد می‌کنند.

 

5. Grand Complications Split Seconds Chronograph 5370P-001

بهترین ساعت های مردانه پتک فیلیپ

مدل 5370P-001 که در سال 2015 منتشر شد، دارای یک قاب پلاتینیومی است و بهترین سبک و مهارت Patek Philippe را به نمایش می گذارد. این دارای یک حرکت کرونوگراف تقسیم ثانیه ای داخلی است که از یک سیستم فشار دهنده دو دکمه استفاده می کند. صفحه مشکی روشن نیز پتک فیلیپ سنتی است و لعابی است که عمق و تاریکی می بخشد.

 

6. Grand Complics Celestial 5102J & 6102P

بهترین ساعت های مردانه پتک فیلیپ

اولین بار در سال 2002 با نام 5102 عرضه شد که در طلای سفید یا زرد موجود است. از آن زمان به بعد به عنوان 6102 مجدداً عرضه شد و می توان آن را در پلاتین یا رزگلد یافت. مدلی پررنگ با قاب طلایی زرد و صفحه آبی است. خود صفحه، ستاره ها را در سراسر آسمان شب می چرخاند.

 

7. زمان جهانی 5130/1G-011

ساعت جهانی 5130/1G-011 آخرین مدل ساعت 5130 بود. این ساعت در سال 2006 به عنوان یک ساعت طلای سفید با یک دستبند تمام طلای سفید به بازار عرضه شد. بر خلاف سایر انواع این مرجع، این ویژگی دارای یک طرح رنگی عمدتا تک رنگ با صفحه تابش آفتاب خاکستری است. این دارای چند رنگ است که در نشانگرهای خورشید و ماه و همچنین نشانگر قرمز برای نشانگر زمان جهان یافت می شود.

 

8. گاه شماری تقویم سالانه 5960

بهترین ساعت های مردانه پتک فیلیپ

هیچ فهرستی بدون تقویم سالانه کامل نخواهد بود. در واقع، Patek Philippe تقویم سالانه را ثبت کرد که فقط برای سال کبیسه نیاز به تنظیم دارد. مرجع 5960 تقویم سالانه را به سطح بعدی می برد و آن را با یک کرنوگراف ترکیب می کند. صفحه به راحتی خوانده می شود و متقارن است و روز، تاریخ و ماه تقویم سالانه را در قوس بالایی نشان می دهد و یک زمان سنجی تک شمارنده که نیمه پایینی صفحه را متعادل می کند.

 

9. کالاتراوا 5119 یا 6119

بهترین ساعت های مردانه پتک فیلیپ

برای اطلاعات بیشتر از یک Patek Philippe سطح پایه، به 5119G یا 5119J نگاه نکنید. این ساعت طلایی سفید یا زرد دارای صفحه سفید تمیز با اعداد رومی کلاسیک و عقربه های نازک است. یک قاب به سبک hobnail وجود دارد که لایه ای از بافت را به ساعت اضافه می کند. این دارای یک کیس کمی کوچکتر با اندازه 36 میلی متر است. جفت کردن یک قاب کوچکتر با صفحه ساعت تمیز فقط زمان، این ساعت را به یک ساعت لباس عالی تبدیل می کند. 6119G پیرو 5119 است، این ساعت بادی دستی دارای قاب طلایی سفید با صفحه خاکستری زغالی است.

 

10. ساعت 5212A-001

بهترین ساعت های مردانه پتک فیلیپ

تکمیل کننده این لیست، اما به هیچ وجه کاتالوگ گسترده ساعت های مردانه Patek Philippe، ساعت 5212A-001 است. این ساعت پیچیده استیل ضد زنگ ضربه سختی به دنیای ساعت زد. برای شروع، این یک ساعت پیچیده فولادی ضد زنگ است که یک مدل ورزشی نیست. ثانیاً، این مدل دارای پیچیدگی منحصر به فرد یک تقویم هفتگی است. همانطور که در بسیاری از مدل ها دیده می شود، از حلقه در مرکز صفحه شروع کنید، روز هفته و تاریخ در ساعت 3 می باشد. به سمت بیرون از ساعت ها و دقیقه ها ادامه می دهد، اولین حلقه فصل شامل هفته های شماره 1 تا 53 است. در امتداد حلقه بیرونی شماره گیری، ماه مطابقت با شماره هفته مناسب است.

پتک فیلیپ به دلیل عوارض زیاد، تزئینات بی عیب و نقص، ساعت های لباس و پیچیدگی های تقویم شناخته شده است. به دنبال مدل متفاوتی هستید؟ مجموعه بررسی های ویدیویی واقعی، عمیق و صادقانه ما را درباره ساعت های Patek Philippe کشف کنید.
ساعت مچی مردانه Patek Philippe را از کجا بخریم

اگر به دنبال خرید ساعت مچی مردانه Patek Philippe در بازار ثانویه هستید، بهترین مکان برای شروع خرید یک خرده فروش مورد اعتماد است. Patek Philippe یکی از مشهورترین تولید کنندگان ساعت است و بسیاری از مدل های آن اغلب تکراری هستند. WatchBox تیمی از ساعت سازان آموزش دیده سوئیس را استخدام می کند که هر Patek را قبل از اینکه برای فروش در دسترس قرار گیرد، از نظر اصالت بررسی می کنند.

منبع: www.thewatchbox.com