بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر

با بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر در جهان آشنا شوید. بازی هایی که در سال های گذشته عرضه شده اند و یا در دست ساخت هستند را از دست ندهید که در این مقاله ویژگی های بارز هر بازی مورد بررسی قرار گرفته است تا بتوانید اطلاعات خوبی را از آنها دریافت کنید. بدون شک بازی های ماجراجویی جزو سرگرم کننده ترین گیم های جهان هستند که در این میان 10 بازی پرطرفدار این عرصه برایتان جمع آوری شده است. انتخاب بازی های زیر براساس نظرات کاربران در سایت های جهانی و امتیاز سایت های مطرح انجام گرفته است.

برای شناسایی 10 بازی برتر ماجراجویی باما همراه باشید که نکات بسیار خوبی از بازی های معرفی شده در اختیار شما قرار گرفته است که میتوانید تمام بازی های نامبرده را از سایت پارسی دانلود با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید. در این زمینه پشتیبان سریع و جامع سایت میتواند مشکلات شما در زمینه های مختلف را سریعا پیگیری و حل و فصل نماید که پارسی دانلود را از دست ندهید. برای دانلود بازی های نامبرده باما همراه باشید که سایت خوبی را در این زمینه برایتان معرفی نموده ایم.

بهترین بازی ماجراجویی جهان مافیا 3

بی تردید از بهترین بازی های جهان در سبک های مختلف میتوان به بازی مافیا 3 اشاره داشت. این بازی با درنظر داشتن خط داستانی حرفه ای میتواند چالش های بسیاری را در اختیار شما قرار دهد که در این زمینه با ویژگی های بسیاری همراه خواهید بود. اصلی ترین ویژگی این بازی در خط داستانی آن قرار میگیرد که در این میان میتوانید به صد ها چالش و مرحله فرعی و اصلی دسترسی داشته باشید. شخصیت های بسیاری در مافیای 3 حضور دارند که برخی از دوستان و برخی دشمنان هستند و برای پاکسازی شهر از وجود دشمنان باید سختی های بسیاری را متحمل شوید. بازی مافیای 3 توسط شرکت Hangar 13 طراحی و سپس در سال 2015 توسط کمپانی 2K برای کنسول های مختلف عرضه شد که در این لیست توانسته عنوان بهترین بازی ماجراجویی برای کامپیوتر را به خود اختصاص دهد.

 

بهترین بازی ماجراجویی و اکشن LEGO Star Wars The Skywalker Saga

بی تردید سبک بازی های لگو همیشه جزو پرطرفدارترین ها در سبک های مختلف بوده اند که در این بخش قصد معرفی بازی LEGO Star Wars The Skywalker Saga را داریم. در دنیای فناوری و لگو باید کاوش کنید و با دشمنانی که علیه شما برخواسته اند مبارزه نمایید که مسیر سخت و دشواری را در پیش خواهید داشت. این بازی محبوب خط داستانی لگوهای شناخته شده را دنبال میکند که در این زمینه میتوانید به چالش های بسیاری دسترسی داشته باشید. حضور درسرزمین های مختلف و دنیای جدید میتواند شمارا در برابر مشکلات متعددی قرار دهد اما نگران نباشید زیرا در مراحل ابتدایی بازی یکسری چالش برای آشنایی شما درنظر گرفته شده است که با پشت سر گذاشتن آنها میتوانید وارد این بازی ماجراجویی و اکشن شوید. این بازی محصول استودیو TT Games بوده که بعد از طراحی توسط شرکت Warner Bros. Games, Warner Bros. Interactive Entertainment در سال 2022 برای پلتفرم PC عرضه شده است.

 

برترین بازی ماجراجویی کامپیوتر با حضور Uncharted 4

بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر

در ابتدای توضیحات مربوط به بازی Uncharted 4 باید بدانید که آنچارتد 4 هنوز عرضه نشده است. اما با توجه به ویژگی های خوبی که از این بازی وارد دنیای گیم شده میتوان آنرا یکی از بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر در سال 2022 دانست. این بازی که به عاقبت یک دزد معروف است شامل مراحل متنوعی بوده که با ماجراجویی و کاوش باید دشمنان خودرا شناسایی و آنها را از میان بردارید. مسیر سختی را در پیش خواهید داشت زیرا موانع بسیاری سد راه شما خواهند شد که جدا از این موانع نیروهای دشمن در سرتاسر مکانی که قرار است در آن ایفای نقش کنید حضور دارند. این بازی مورد توجه منتقدین بسیاری قرار گرفته است که باید منتظر بود و دید که آیا میتواند امتیازات لازم برای حضور در لیست بهترین بازی های ماجراجویی جهان را کسب کند یا خیر که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

 

بازی ماجراجویی The Wolf Among Us 2 جزو بهترین ها

The Wolf Among Us 2 نام یکی دیگر از بازی های در دست ساخت بوده که ویژگی های بسیاری را در خود جای داده است و اگر صفحه این بازی در سایت پارسی دانلود را مشاهده کنید متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد. وبسایت پارسی دانلود بطور کامل این بازی را مورد بررسی قرار داده است که بازی گرگی در میان ما 2 به نسبت نسخه اول ویژگی و قابلیت های بسیاری را در اختیار داشته که براساس آن میتوانید برای ساعات طولانی در بازی حضور داشته و سرگرم مراحل بازی شوید. اصلی ترین تفاوت این بازی با نسخه ای که در سال 2013 از ان عرضه شد مربوط به داستان بوده که در دنیای جدید و افسانه ای جریان خواهد شد که میتوانید به شخصیت های مختلفی نیز دسترسی داشته باشید.

 

بهترین بازی ماجراجویی و کاوشگری Shadow of the Tomb Raider

امروزه کمتر گیمری است که بانام تام رایدر آشنایی نداشته باشد که نسخه جدید بازی چندی پیش عرضه شد که میتوانید از Shadow of the Tomb Raider نهایت لذت را ببرید و برای دقایق طولانی سرگرم شوید. این بازی حضور شما در دنیای نفرین شدگان را تضمین میکند که برای رهایی از آن باید نیروهای بسیاری را به کام مرگ بکشانید و از توانایی های خود برای نابودسازی نیروهای دشمن استفاده کنید که مسیر سخت و دشواری را در بازی ماجراجویی Shadow of the Tomb Raider خواهید داشت. تامب رایدر توانسته جایگاه خوبی را در لیست بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر در سال 2022 کسب کند که طراحی زیبا و صداگذاری عالی آن میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم و چالش های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد که پیشنهاد میشود با پارسی دانلود همراه باشید.

 

بازی ماجراجویی و جدید Serious Sam 4

بازی سام خطرناک 4 به شما این امکان را میدهد تا بنا به نیاز خود بتوانید از سلاح های مختلفی استفاده کنید. سلاح هایی که در طول مراحل در اختیار شما و سایر جوخه های نظامیتان قرار میگیرد. در مراحل این بازی میتوانید با انواع و اقسام هیولاها و شخصیت های محبوب بنام : Headless Kamikaze ، Beheaded Rocketeer ، Kleer ، Scrapjack ، Werebull و Khnum رو به رو شوید که هر یک قدرت بالایی را در اختیار دارند. هیولاهای عظیم الجثه بسیاری قصد نابود کردنتان را دارند که با استفاده از شرایط موجود و سلاح ها و مهمتر از همه تاکتیک باید آنها را از میان بردارید. این بازی ماجراجوی های فوق العاده خطرناکی را برای شما فراهم خواهد نمود که در لیست بهترین بازی های ماجراجویی کامپیوتر جایگاه خوبی را کسب نموده است.

منبع :‌ شایا نیوز