بن‌بست در مذاکرات میان نویر و بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه بیلد آلمان نوشته است، مذاکرات میان باشگاه بایرن مونیخ و مانوئل نویر برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان 33 ساله به بن‌بست خورده است.

نویر سال 2011 با قراردادی 30 میلیون یورویی از شالکه به بایرن مونیخ پیوست و در این مدت به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا تبدیل شد. قرارداد او با بایرن مونیخ در پایان این فصل به انتها می‌رسد و به همین دلیل از مدتی پیش مذاکره برای تمدید آن را آغاز کرده‌اند.

طبق ادعای بیلد اما مذاکرات در مسیر مطلوبی پیش نمی‌رود، چون موضع طرفین از یکدیگر فاصله زیادی دارد. اختلاف طرفین اما بر سر مسائل مالی نیست، چرا که خود نویر روز گذشته (چهارشنبه) درباره ضرورت کاهش حقوق بازیکنان برای کمک به باشگاه در ایام تعلیق لیگ‌های اروپا به خاطر کرونا صحبت و داوطلب کاهش حقوقش شد. علاوه بر این او جزو آن دسته از بازیکنان تیم ملی آلمان بود که در جنبش جمع‌آوری کمک مالی 2.5 میلیون یورویی برای کمک به درمان بیماران کرونایی شرکت کرد.

 

به نظر می‌‌رسد که اختلاف طرفین در مورد مدت قرارداد است. نویر خواهان عقد قراردادی طولانی مدت است،‌ اما بایرن مونیخ با توجه به سن این بازیکن، می‌خواهد قراردادی کوتاه مدت با او منعقد کند و در صورت رضایت از عملکردش اقدام به تمدید آن کند. به‌هرحال هنوز زمان زیادی برای به توافق رسیدن طرفین باقی مانده است به خصوص با تعلیق لیگ به خاطر شیوع کرونا که ممکن است پایان مسابقات را از بازه زمانی تعیین شده (پایان ماه ژوئن) هم فراتر ببرد.

نویر در این فصل در 37 بازی رسمی‌اش 38 گل دریافت کرده و 15 کلین‌شیت داشته که چهار تای آن در لیگ قهرمانان بوده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم